Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2004-07-14, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Det är lätt att skrika avgå, jag har inte sett några förslag på vem som ska ta över. Normalkillen i firman verkar vara supportrarnas motsvarighet till journalistikens Daniel Nyhlen.

Bläddrar man i gamla notiser på deras sida så hittar man först gnäll om att Baxter måste bort och sen gnäll om att vem som helst borde förstått att man inte skulle ha släppt iväg honom.

För mig som Djurgårdare är det ju dock skoj att det går dåligt för gnaget, även om det vore trist på derbyna nu när jag har flyttat till sthlm om dom ramlade ur.

Komiskt att dom hyllar den gamle Djurgårdaren Nebosa som en av sina favoriter också, samtidigt som dom mordhotade Jesper Jansson när han gick åt andra hållet.

Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Bortsett från den sista frågan där svaret är att Gnaget har återgått till sin vanliga position som ett mittenlag efter dom goda åren vet jag inte svaret på dina frågor, du får gärna upplysa mig.

För att ta det enkelt:

Efter 9 omgångar 98 låg AIK på nedflyttningsplats, eller i vart fall i bottenträsket. Säsongen avslutades med 1-0 hemma mot Örgryte. Målskytt var Bajens nuvarande högerback. Du har alltså inte koll på hur säsongen 98 slutade?

Att Baxter efter en katastrofinledning fick förklara sig öga mot öga för att sedan föra laget till guld och CL osv är sånt hjältar görs av. Baxter drevs mer eller mindre iväg från klubben av ledningen, men inte minst av gnäll på vissa händer i omklädningsrummet. Dvs ett gäng kärringar som inte gillade professionalism och disciplin drev bort Baxter från klubben.

Den enskilt största katastrofen i AIK:s moderna historia.
Citera
2004-07-14, 14:49
Medlem
Ninjashultzes avatar
edberg> Och du är Chealsea Headhunter eller?

- Shultzeman
Citera
2004-07-14, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjashultze
edberg> Och du är Chealsea Headhunter eller?

- Shultzeman

Horru Grodan Boll - Svaret pa Din fraga ar - Nej...
Citera
2004-07-14, 15:15
Medlem
Jag förstår inte värför ni skriver massa frågor här när alla svaren finns på www.sverigescenen.com
Citera
2004-07-14, 17:18
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Att Baxter efter en katastrofinledning fick förklara sig öga mot öga för att sedan föra laget till guld och CL osv är sånt hjältar görs av.
Men som WeeMan skrev: samma personer som ville får bort honom hyllar honom i efterhand som hjälte.
Citera
2004-07-14, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Men som WeeMan skrev: samma personer som ville får bort honom hyllar honom i efterhand som hjälte.

Ja man läser ju som man vill också. Du har aldrig svängt i din åsikt om en tränare/spelare nån gång?
Citera
2004-07-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ja man läser ju som man vill också. Du har aldrig svängt i din åsikt om en tränare/spelare nån gång?
Handlar inte det där om sanny?
Citera
2004-07-14, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjade
Handlar inte det där om sanny?

Nej Marcus, det handlar om SB.
Citera
2004-07-14, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjade
Hehe ja firman boys finns men dom gör ingen stor sen utanför råsunda så dom märks inte mkt mer en alla andra slagsmål som man kan läsa om. Men oftast möts dom olika personerna som slåss längre bort. Så dom finns kvar

Högklassig tråd tamefan!
Varför bemödar man sig att skriva ett inlägg om man faktiskt inte vet någonting om det man skriver?
...undrar om ladsen ska slåssas imorgon?...blaaaah
Citera
2004-07-18, 23:56
Medlem
sursomfans avatar
Citat:

Kommer krönikan om Sanny att finnas kvar om nu AIK mot all förmodan skulle klättra i tabellen såpass att man blir ett topplag i år eller nästa år?

Apropå torsdagens aktiviteter i Solna centrum kan man nog säga att polisen var vinnaren.

Alltid intressant att se polisen missbruka sina befogenheter genom att slå ner folk och sen lämna dem.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in