2010-10-19, 21:00
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Varna honom? Han är inte ny inom hockeyn. Ska dom åka runt och varna folk innan dom tacklas eller slår en icing likväl? Nilson kan reglerna och ska inte behöva en varning för att åka och sätta sig i utvisningsbåset.
Jag tror han hade sina orsaker till varför han åkte ut. Han drog nog inte från isen i vredesmod. Förmodligen något missförstånd.
Citera
2010-10-19, 21:02
Medlem
.-.-.s avatar
Vilka/vem är det som dömer denna cirkus?
Det kan inte höra till vanligheterna att ett hemmalag får lira bp så mycket.
Citera
2010-10-19, 21:03
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Jag tror han hade sina orsaker till varför han åkte ut. Han drog nog inte från isen i vredesmod. Förmodligen något missförstånd.

Det såg då ut som vredesmod i mina ögon. Han slängde bland annat klubban som ett spjut på väg mot spelargången. Det kanske var ett missförstånd det med? Domarna kanske borde upplyst honom om att han inte pysslar med friidrott?
Citera
2010-10-19, 21:03
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Vilka/vem är det som dömer denna cirkus?
Det kan inte höra till vanligheterna att ett hemmalag får lira bp så mycket.

Morgan Johansson/Sören Persson.

Om du syftar på FBK - Luleå.
Citera
2010-10-19, 21:04
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
Det såg då ut som vredesmod i mina ögon. Han slängde bland annat klubban som ett spjut på väg mot spelargången. Det kanske var ett missförstånd det med? Domarna kanske borde upplyst honom om att han inte pysslar med friidrott?
Som sagt, han är ganska rutinerad så han är nog inte den första att sticka från isen i vredesmod. Bara för att man är arg handlar man inte i vredesmod.
Citera
2010-10-19, 21:05
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Morgan Johansson/Sören Persson.

Om du syftar på FBK - Luleå.

Jag ser dessvärre inget utan lyssnar på radio. Men har allt gått rätt till då. Har fbkarna varit så olydiga idag?
Citera
2010-10-19, 21:07
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Jag ser dessvärre inget utan lyssnar på radio. Men har allt gått rätt till då. Har fbkarna varit så olydiga idag?

De flesta utvisningarna har väl varit korrekta tyvärr.
Citera
2010-10-19, 21:09
Bannlyst
Jag skulle tro att Marcus Nilsson trodde han fick ett matchstraff, istället för en tia, och därför lämnade isen, sedan tog man en rövare i Djurgården och hoppades på att domaren skulle låta honom spela i tredje perioden, trots att han begått misstaget att lämna rinken tidigare.
Citera
2010-10-19, 21:10
Medlem
Brunsås tappar 0-3 till 4-3. Mot dif. Kom igen?
Citera
2010-10-19, 21:11
Medlem
Dr.Sativas avatar
4 raka mål, vafan Brynäs. Pinsamt!
Citera
Medlem
Detta är fan inte sant. Fattar inte hur Brynäs kan trilla ur sitt spel så jävla mycket.
Citera
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Som sagt, han är ganska rutinerad så han är nog inte den första att sticka från isen i vredesmod. Bara för att man är arg handlar man inte i vredesmod.

Nehej? Så om man är förbannad och kastar sin klubba på grund av detta så är det inte att agera i vredesmod? Då får du nog upplysa mig om vad innebörden av att agera i vredesmod är - jag tycks nämligen ha missförstått det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in