Varna honom? Han är inte ny inom hockeyn. Ska dom åka runt och varna folk innan dom tacklas eller slår en icing likväl? Nilson kan reglerna och ska inte behöva en varning för att åka och sätta sig i utvisningsbåset.
Jag tror han hade sina orsaker till varför han åkte ut. Han drog nog inte från isen i vredesmod. Förmodligen något missförstånd.
Jag tror han hade sina orsaker till varför han åkte ut. Han drog nog inte från isen i vredesmod. Förmodligen något missförstånd.
Det såg då ut som vredesmod i mina ögon. Han slängde bland annat klubban som ett spjut på väg mot spelargången. Det kanske var ett missförstånd det med? Domarna kanske borde upplyst honom om att han inte pysslar med friidrott?
Det såg då ut som vredesmod i mina ögon. Han slängde bland annat klubban som ett spjut på väg mot spelargången. Det kanske var ett missförstånd det med? Domarna kanske borde upplyst honom om att han inte pysslar med friidrott?
Som sagt, han är ganska rutinerad så han är nog inte den första att sticka från isen i vredesmod. Bara för att man är arg handlar man inte i vredesmod.
Jag skulle tro att Marcus Nilsson trodde han fick ett matchstraff, istället för en tia, och därför lämnade isen, sedan tog man en rövare i Djurgården och hoppades på att domaren skulle låta honom spela i tredje perioden, trots att han begått misstaget att lämna rinken tidigare.
Som sagt, han är ganska rutinerad så han är nog inte den första att sticka från isen i vredesmod. Bara för att man är arg handlar man inte i vredesmod.
Nehej? Så om man är förbannad och kastar sin klubba på grund av detta så är det inte att agera i vredesmod? Då får du nog upplysa mig om vad innebörden av att agera i vredesmod är - jag tycks nämligen ha missförstått det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!