• 2
  • 3
2011-04-30, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalongBetong
Det ska jag göra, fan jag trodde jag skulle ta blodprov för levervärden och så, fick en chock när dem sa att jag skulle testat för spice men men kommer med info nästa vecka. tror 99% att jag kommer torska.

MvH
snart arbetslös

Om du är fast anställd på ett företag med kollektivavtal är dom skyldiga att erbjuda dig rehab innan dom sparkar dig.
Kan iofs vara annat om du jobbar på kärnkraftverk eller dyl då dom har högre säkerhetskrav än ett vanligt kneg.
Citera
2011-05-21, 22:21
Medlem
Vart av med jobbet vart jag, torskade på JWH-210. nej jag var inte fastanställd utan bara vikarie, dock hade jag goda chanser till att bli fast. sumpade ett jobb på 22 i månaden

ÅNGEST
Citera
2011-05-22, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalongBetong
Vart av med jobbet vart jag, torskade på JWH-210. nej jag var inte fastanställd utan bara vikarie, dock hade jag goda chanser till att bli fast. sumpade ett jobb på 22 i månaden

ÅNGEST

tråkigt att höra!!

varför inte köra lite volontärsarbete på GREEN PEACE, sätt upp en odling och ställ dig på stan och dela ut gratisprover nu i sommar så har du snart ett nytt jobb och så har du gjort en god gärning !
Citera
2011-06-28, 05:01
Medlem
jaag har rökt spice i 2 veckor varje dag 2 gram med mina grabbar hur länge stannar det i kroppen för jag ska ta urin prov och blodprov pga körkort vad kollar dom på länsstyrlesen?
Citera
2011-07-01, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoGLT
jaag har rökt spice i 2 veckor varje dag 2 gram med mina grabbar hur länge stannar det i kroppen för jag ska ta urin prov och blodprov pga körkort vad kollar dom på länsstyrlesen?
Har du ens läst trådstarten?
Citera
2011-07-11, 19:12
Medlem
plumba69s avatar
Har läst hela tråden...är det någon som har en aning om hur länge "spice" sitter kvar för blodprov?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in