Alla har väl vunnit typ 25 kronor och sådana små summor, men jag är nyfiken på om nån vet någon som vunnit mycket pengar?
Är det ens möjligt att vinna fett med cash på triss??
Jag är bara lite halv irriterad eftersom jag köper en lott varenda gång jag e och handlar och vinner inte ett piss
Alla har väl vunnit typ 25 kronor och sådana små summor, men jag är nyfiken på om nån vet någon som vunnit mycket pengar?
Jag är bara lite halv irriterad eftersom jag köper en lott varenda gång jag e och handlar och vinner inte ett piss
en tjej som jag gick i grundskolan med blev gravid och vann 1 mille, hon köpte lägenhet för pengarna.. jag tror man måste bli gravid för att ha lite tur, eller börja köpa sånt skit när man fyller 85 år..
Det gäller att ha tur. Jag förederar fem spel på en maskin istället för två triss eftersom att det är mycket lättare att vinna. Själv har jag vunnit ungefär 200 kronor om jag minns rätt.
en kompis farsa fick vara med i tv-skrapningen, tror han vad 100k +.
när vi ändå pratar om triss, har dom minskat antalet småvinster? känns som man vann typ 25 och 50 spänn oftare förut.
Nej, jag har aldrig vunnit mer än 3x25 kr och jag har inte hört talas om någon bekant som någonsin vunnit någon ansenlig summa (finns ett undantag på 10.000 som en bekant vann).
Man kan ju undra hur allt kontrolleras..hur fan ska vi som köper veta att det finns si och så många vinstlotter ute i butikerna som det står på baksidan???
Min bror vann en gång 100000 kr på triss! Jag trodde han skulle få 50000 kr eftersom vinnaren betalar skatt (50%) om man vinner 100000 kr eller mer... Eller är jag ute och cyklar(?), detta hände för 2 år sedan så reglerna för skatt på vinst kanske har ändrats.
Kände en tjej i grundskolan vars farsa vann att få skrapa i tv. Han vann 10 000 i månaden i 15 år om jag inte har helt fel för mig. Det jag tyckte var värst var att hennes familj redan innan var miljonärer...
Själv har jag aldrig vunnit ett piss på triss och vet om att jag aldrig kommer vinna med tanke på att jag har världens otur i spel. Därför köper jag aldrig några lotter heller.
För övrigt finns det redan massor av såna här trådar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!