2011-07-20, 16:55
Medlem
fritjofkonkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
.

Way to go! Till samtliga: Torsdag 15:00 vid entren. Bär vit armbindel. Väl mött.
Citera
2011-07-20, 17:05
Medlem
Shakeweights avatar
Tror ni att de kommer ha mkt poliser där? har ju planerat att smöga som ett djur
Citera
2011-07-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeweight
Tror ni att de kommer ha mkt poliser där? har ju planerat att smöga som ett djur

hehe det är du inte ensam om men man får sköta det snyggt och inte visa det för mycket helt enkelt!

när drar ni andra ner? läste på deras facebook sida och där var det någon som skulle ner på måndag redan men dem öppnar väl inte förrän på tisdagen? jag och mina buddies drar ner på tisdagen iallafall
Citera
2011-07-20, 17:45
Medlem
siiiTas avatar
Är de tänkt man ska ha en vit armbindel hela festivalen eller är det just vid själva träffen som man ska ha den?

Citat:
Ursprungligen postat av kittypunch
när drar ni andra ner? läste på deras facebook sida och där var det någon som skulle ner på måndag redan men dem öppnar väl inte förrän på tisdagen? jag och mina buddies drar ner på tisdagen iallafall

Jag drar nog ner på tisdagskvällen så fort min vän slutat jobba, så det blir en ganska sen ankomst men jag är utvilad när jag väl kommer så de blir PARTY ändå!
Citera
2011-07-20, 20:21
Medlem
Om man ska ner redan på tisdagen, var ska man sätta upp sitt tält?
Första gången på Emmaboda så har ingen aning om strategiskt viktiga platser. Morgonskugga vore ju utan snack inte helt fel, hur pass nära/långt borta från scenerna bör man vara? Hålla sig nära (alltså hyfsat nära) så man har skönt gångavstånd till scenerna, eller ska man ta längre bort så man kan sova om man vill?

tacksam för svar
Citera
2011-07-20, 20:29
Medlem
Exportorens avatar
Hur är tillgången respektive efterfrågan på tjack månntro?
Citera
2011-07-20, 20:32
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exportoren

Med tanke på vilket sorts musik som spelar lär det finnas gött om uppåtdroger. Tjack ska nog inte vara det svåraste att få tag på tror jag. Eller hoppas jag iaf.
Citera
2011-07-20, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siiiTa
Är de tänkt man ska ha en vit armbindel hela festivalen eller är det just vid själva träffen som man ska ha den?
Jag ska då ha på en bindeljävel hela festivalen! Hälsa gärna om ni ser mig!
Citera
2011-07-20, 21:03
Medlem
Exportorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Med tanke på vilket sorts musik som spelar lär det finnas gött om uppåtdroger. Tjack ska nog inte vara det svåraste att få tag på tror jag. Eller hoppas jag iaf.

Får ta med sig några påsar extra för den stackaren som är utan då.

Hur ser vädret ut att bli, någon som vet?

[edit]Vädret ska det vara inte värdet[/edit]
Senast redigerad av Exportoren 2011-07-20 kl. 21:09.
Citera
2011-07-20, 21:07
Medlem
Glastonburys avatar
Citat:
Får ta med sig några påsar extra för den stackaren som är utan då.

Hur ser värdet ut att bli, någon som vet?

Värdet på tjack eller vädret?
Värdet har jag ingen aning om men vädret ser ut att bli helt okej, lite mulet och molnigt dock och lite regn på torsdagen.
Citera
2011-07-20, 21:35
Bannlyst
Kommer åka upp till Emmaboda med ett stort följe. På mitt camp kommer det serveras majja, fitta, knull och allt som djävulen och hans faster har skapat.

Jag kommer gå runt näst intill naken alla dagar förutom på torsdagen. Då kommer jag klä mig i en rustning. Om ni ser mig får ni gärna bjuda mig på en öl då jag endast kommer ha med mig vatten och honung.
Citera
2011-07-20, 22:40
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:

Infected Mushroom är där.. .resten kan du räkna ut själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in