Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Man ska svina på festival.
Det är skillnad på att svina och att vara en jävla fitta.
PLUS
* Drogliberalt som faen, nästan alla bjöd dessutom med sig förutom den utomsvenska herre som ville ha både rullpapper och tändare men inte ville bjuda på en jävla puff. Gjorde av med 1½ paket OCB där i princip inget användes av mig själv, sharing is caring!
* Feed Me, F.O.O.L, sebastiAn och Mord Fustang levererade alla spelningar långt över förväntan, vilket tryck!
* Inte alls så många jobbiga P16 som jag hade väntat mig
* Sköna människor i överflöd!
* Gänget som sålde lustgas, visst var det överpris men så värt!
* Att kunna dricka sprit på spelningarna utan att behöva trängas i nått öltält
* Sjukt mysig camping
* Regnet, skönt att kunna sova några nätter utan att vakna i en bastu...
MINUS
* ...regnet, fifan så fuktigt det var ibland
* Skrillex kan inte mixa eller hålla tempo for shit, Infected Mushroom blir bara sämre och housigare, likaså Slagsmålsklubben, Familjen blir inte sämre men verkar inte bli bättre heller. Finns inte mycket mer att säga egentligen.
* Ni som gick runt och slog sönder tält samt kastade stolar sista dagen utan att kolla om någon var i dem. Visst vill man vara odräglig men dra till en jävla soptipp om ni bara vill slå sönder random skit.
* Resten av idioterna som jag inte minns närmre, men de fanns
* SLUTA MOSHA NÄR DET INTE SKA MOSHAS! NI ÄR INTE PÅ EN MISFITSKONSERT!
* Att SJ efter sådär en miljon års skötande av tåg FORTFARANDE inte fattar att det behövs fler vagnar under festivaltider. Det är inte så jävla svårt att förstå.
Finns mer att säga men sammanfattningsvis; tack alla som gjorde det värt och sug min jävla kuk ni som inte. Den första gruppen är i klar majoritet som tur är, vi ses nog nästa år.