2011-08-03, 13:36
Medlem
Whiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
JAAA den fanns med där. Doctor P - Watch Out vart det, fast den lät hårdare live.
Åh! Galet bra låt! Vi satt och sjöng på den flera timmar efteråt i vårt camp.
Citera
2011-08-03, 13:57
Medlem
1Sics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lectr
Var det någon här som var på bröllopet i öltältet på fredagen?

Snackade med brudgummen både innan och efter. Frågade efteråt var hans brud var, men han verkade inte veta. Bjöd på cigg. Missade dock själva bröllopet för att det regnade och jag inte orkade dra mig bort från campet...

Hur var det?

Till alla:
http://www.youtube.com/watch?v=w0J892BMEdI

Carl-Fredrik - Grymt skön snubbe.
Citera
2011-08-03, 14:37
Medlem
janniboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julkalendern
Dock förvånad över att jag gått bakåt och läst ca fem sidor och inte en jävel har nämnt att typ fyra pers hade sex offentligt i chilltältet under fredagnatten?

Såg över trettio pers som filmade och tog kort så är något förvånad över att flashback inte levererat.

Det där var helt jävla sjukt. Satt i stolar med några sköningar från någonstans och rökte gås samt bevittnade hela händelsen. Det var helt absurt.
4 pers räcker inte, du får inte glömma hela högen av folk som låg oh hånglade. Var det möjligen dig jag rökte med?
Citera
2011-08-03, 14:51
Medlem
Thespians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janniboy
Det där var helt jävla sjukt. Satt i stolar med några sköningar från någonstans och rökte gås samt bevittnade hela händelsen. Det var helt absurt.
4 pers räcker inte, du får inte glömma hela högen av folk som låg oh hånglade. Var det möjligen dig jag rökte med?

BILDER
Citera
2011-08-03, 14:53
Medlem
janniboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thespian
BILDER

Var dessvärre för väck för att ta bilder. Var i full fart med att garva hysteriskt. Däremot var det som tidigare nämnt ett större antal som tog bilder. Någon lär ha.

Det var verkligen helt sjukt, får inte glömma alla som hängde knäväck i ställningarna eller stod där och e-dansade hehe. Den dagen var det där tältet mer röj än någonsin
Citera
2011-08-03, 15:33
Medlem
julkalenderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janniboy

Tror jag bara körde på vitt vin den kvällen, men det är möjligt att jag var i närheten, ja. Det värsta är att jag är bekant med en av tjejerna som knullade.
Citera
2011-08-03, 15:38
Medlem
julkalenderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Sic
Till alla:

Han är med i tv4 Kalmar om Emmaboda också: http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_kalmar?title=blota_men_nojda_festivalbes okare&videoid=1834896

Det är vårt camp han sitter i, fast jag låg däckad i tältet när tv4 kom.
Citera
2011-08-03, 16:02
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritado-master
Håller med om att det är jävligt tråkigt och ger en dålig stämning om man bevittnar sådant, det gjorde jag, min tjej och en kompis när vi hade ätit svamp, undrade verkligen hur dom tänkte när dom kasta in en resväska i publiken, tur var att en kompis som var på ladd med oss och tog tag i nackskinnet på grabben och sa att han var från bois och nu jävlar tar han det lugnt, samt tog en stol ur hans hand och sa om du vill stå upp för stolen kommer du till mig, tam som en hund vart han även fast min kompis gick dit själv!

Det gäller att ryta till som fan och visa vart skåpet ska stå.

Man ska svina på festival.
Citera
2011-08-03, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Sic

Till alla:

Så go grabb! Han och en kille som kom till mitt camp satt och försökte definiera ordet "svårt" i en timma..
Citera
2011-08-03, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Man ska svina på festival.

Det är skillnad på att svina och att vara en jävla fitta.

PLUS
* Drogliberalt som faen, nästan alla bjöd dessutom med sig förutom den utomsvenska herre som ville ha både rullpapper och tändare men inte ville bjuda på en jävla puff. Gjorde av med 1½ paket OCB där i princip inget användes av mig själv, sharing is caring!
* Feed Me, F.O.O.L, sebastiAn och Mord Fustang levererade alla spelningar långt över förväntan, vilket tryck!
* Inte alls så många jobbiga P16 som jag hade väntat mig
* Sköna människor i överflöd!
* Gänget som sålde lustgas, visst var det överpris men så värt!
* Att kunna dricka sprit på spelningarna utan att behöva trängas i nått öltält
* Sjukt mysig camping
* Regnet, skönt att kunna sova några nätter utan att vakna i en bastu...

MINUS
* ...regnet, fifan så fuktigt det var ibland
* Skrillex kan inte mixa eller hålla tempo for shit, Infected Mushroom blir bara sämre och housigare, likaså Slagsmålsklubben, Familjen blir inte sämre men verkar inte bli bättre heller. Finns inte mycket mer att säga egentligen.
* Ni som gick runt och slog sönder tält samt kastade stolar sista dagen utan att kolla om någon var i dem. Visst vill man vara odräglig men dra till en jävla soptipp om ni bara vill slå sönder random skit.
* Resten av idioterna som jag inte minns närmre, men de fanns
* SLUTA MOSHA NÄR DET INTE SKA MOSHAS! NI ÄR INTE PÅ EN MISFITSKONSERT!
* Att SJ efter sådär en miljon års skötande av tåg FORTFARANDE inte fattar att det behövs fler vagnar under festivaltider. Det är inte så jävla svårt att förstå.

Finns mer att säga men sammanfattningsvis; tack alla som gjorde det värt och sug min jävla kuk ni som inte. Den första gruppen är i klar majoritet som tur är, vi ses nog nästa år.
Senast redigerad av tf- 2011-08-03 kl. 16:38.
Citera
2011-08-03, 18:21
Medlem
julkalenderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tf-
Text

Hear, hear
Citera
2011-08-03, 18:38
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tf-
* Gänget som sålde lustgas, visst var det överpris men så värt!

Haha tror att det var min kompis som gjorde det
Anledningen till överpriset var för att hon skulle få råd till resan hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in