2011-06-13, 22:12
Medlem
namerlesss avatar
Tjena Flashback.

Jag och mina polare tänkte åka buss till festivalen, vilken busshållsplats är närmast festivalen?

Emmaboda station
Målen Emmaboda
Emmaboda Dagcenter
Citera
2011-06-13, 22:16
Medlem
1Sics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Jag åker tåg, priserna är sjukt höga men om man passade in och bokade precis 90 dagar innan så kostade en resa typ 200-350kr ngt. Campingen vet jag inte riktigt när den stänger men det brukar bli tomt relativt tidigt på söndagen...runt lunch tror jag de flesta gått. Jag har f ö aldrig åkt festivalbuss men det verkar assegt??

Hittade precis en biljett dit den 26:e för 145 kr (tagen)... Hem kostar dock den billigaste runt 800 kr. Vidrigt. Då liftar jag hellre.
Citera
2011-06-13, 22:58
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Sic
Hittade precis en biljett dit den 26:e för 145 kr (tagen)... Hem kostar dock den billigaste runt 800 kr. Vidrigt. Då liftar jag hellre.
göttanz !
ja förra året hade jag betalat typ 1000 spänn för hem, men jag kom fan inte ens på det. alla jävlar hoppade ju på, med eller utan biljett.
Citera
2011-06-14, 00:27
Medlem
Kebabsvarvares avatar
Beger sig majoriteten av festivalbesökarna iväg den 26e för att få en bra placering på campingen, eller har det ingen större betydelse?
För det vore ju lite taskigt om man anländer den 27e och hela campingen är knökfull.
Citera
2011-06-14, 12:36
Medlem
korqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsvarvare
Beger sig majoriteten av festivalbesökarna iväg den 26e för att få en bra placering på campingen, eller har det ingen större betydelse?
För det vore ju lite taskigt om man anländer den 27e och hela campingen är knökfull.
Jag drar dit då iallafall, även om det på min biljett står att festivalen varar mellan 28-30 Juli.
Står det samma på era?
Citera
2011-06-14, 13:17
Medlem
1Sics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Jag drar dit då iallafall, även om det på min biljett står att festivalen varar mellan 28-30 Juli.
Står det samma på era?

Stod så på min med, antar att det är nån form av tryckfel/har blivit ändrat. Är nog inga problem.
Citera
2011-06-14, 21:32
Medlem
yoshi.arafats avatar
Yes, äntligen vart biljetten köpt! Orkade inte vänta på polarna längre. Fick med en till att köpa, så en trupp på två man blir vi minst iaf.

Jag älskar electro, dubstep osv, taggad som fan!

Känner dock inte till alla som ska till emmaboda. Skriver nedan en lista på de som jag känner till och ska se. Finns det några mer schyssta electro-artister som ska till emmaboda så tipsa gärna

F.O.O.L
Deisgner Drugs
Skrillex
Infected Mushroom
Bloody Beetroots
Yelle
Familjen
Vitalic
Slagsmålsklubben
Rusko
Feed Me

Kommer lyssna igenom alla som ska dit visserligen, men ändå
Senast redigerad av yoshi.arafat 2011-06-14 kl. 21:37.
Citera
2011-06-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoshi.arafat
Yes, äntligen vart biljetten köpt! Orkade inte vänta på polarna längre. Fick med en till att köpa, så en trupp på två man blir vi minst iaf.

Jag älskar electro, dubstep osv, taggad som fan!

Känner dock inte till alla som ska till emmaboda. Skriver nedan en lista på de som jag känner till och ska se. Finns det några mer schyssta electro-artister som ska till emmaboda så tipsa gärna

F.O.O.L
Deisgner Drugs
Skrillex
Infected Mushroom
Bloody Beetroots
Yelle
Familjen
Vitalic
Slagsmålsklubben
Rusko
Feed Me

Kommer lyssna igenom alla som ska dit visserligen, men ändå

oj det finns asmycket får nästan lite ångest för det är så mycket, nåväl, is tropical, dom måste du lyssna på! jag gjorde som så att öppnade emmabodas hemsida sen gick jag in på länkarna och lyssnade, danger och fukkk offf tycker jag heller du inte borde missa
Citera
2011-06-14, 21:59
Medlem
Bingestads avatar
Kan man bada någonstans inom rimligt avstånd från festivalen? Kommer ihåg hur fett det var att bada på arvikafestivalen...
Citera
2011-06-14, 23:48
Medlem
bigwhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingestad
Kan man bada någonstans inom rimligt avstånd från festivalen? Kommer ihåg hur fett det var att bada på arvikafestivalen...

Har hört att det finns en sjö, men undrar bara hur fräsh den är. nån som har badat i den?
Citera
2011-06-15, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Sic
Är självklart på.

Hur tar sig folk dit? Är det mycket festivalbussar? Sjuka prisskillnader som SJ har förresten. Också, när stänger campingen och alla börjar dra? Lite dålig info på hemsidan.

förra året så stängde campingen klockan 12 på söndag morgonen så ville dom att alla skulle vara ute! o sen alla andra glöm inte kolla swebus o också 800 spänn betalar jag för fram och tillbaka med buss från Stockholm!!

Festivalen startar den 28 juli då det är första dagen banden spelar och håller på till den 30 juli sent in på natten.. den 27 är det "förfest" brukar ju spela några band på kvällen i ett inhägnat område brukar kosta en 10 att komma in!

förra året så kom jag dit den 27 på onsdagen och de gjorde typ hälften av festivalen också och hälften kommer typ den 26.. så bra campingplatts kan man garranterat få på onsdagen om man kommer på förmiddagen kommer man på eftermiddagen så blir det bökigare + att man får stå o köa ett bra tag då dom flesta busslast kommer på onsdagen på eftermiddagen!
Citera
2011-06-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingestad

det finns en sjö i närheten men räkna med att få gå en bit..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in