2011-04-23, 15:00
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectacolos
helt sjukt roligt att du knarkar till det dära.

Det är ju asgött att trippa till.
Citera
2011-04-24, 03:20
Medlem
precixs avatar
Senaste bandsläpp: TOOL.
Citera
2011-04-24, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Senaste bandsläpp: TOOL.
U see me trollin'... Vad är det för mening med det när det är så enkelt att gå in på deras hemsida och kolla?
Citera
2011-04-24, 17:24
Medlem
korqs avatar
Brukar det finnas godis där att köpa? Snackar då syra och röka, kanske E.
Eller är det något man bör ta med sig hemifrån?
Citera
2011-04-24, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Brukar det finnas godis där att köpa? Snackar då syra och röka, kanske E.
Eller är det något man bör ta med sig hemifrån?
Säkrast är nog att ta med själv, just för alla andra gör det så det räcker till sitt eget gäng. Iaf syra, e & tjack.
Citera
2011-04-25, 11:42
Medlem
Camoplasts avatar
Har aldrig varit på EB tidigare, jag och mina polare tänkte kanske ta och åka dit för att uppleva härligheterna samt massvis med bärshinkade. Dock undrar jag en sak, ni som åker bil till emmaboda. Kan man parkera säkert utan att få sin bil vandaliserad av påtända miljömuppar? Var brukar ni parkera? Hur gömmer ni eran bilnyckel (då att "supa bort saker" är lätt hänt )?

EDIT: Vi gillar visst techno samt musik men "upplevelse" samt litervis med alkohol dygnet runt är det vi letar efter, är emmaboda något för det? Är det bara cb och lugnt? Eller är det också tokröj och massfylla? Vi är över 20 allesammans
Senast redigerad av Camoplast 2011-04-25 kl. 12:13.
Citera
2011-04-25, 15:45
Medlem
tetrominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camoplast
Har aldrig varit på EB tidigare, jag och mina polare tänkte kanske ta och åka dit för att uppleva härligheterna samt massvis med bärshinkade. Dock undrar jag en sak, ni som åker bil till emmaboda. Kan man parkera säkert utan att få sin bil vandaliserad av påtända miljömuppar? Var brukar ni parkera? Hur gömmer ni eran bilnyckel (då att "supa bort saker" är lätt hänt )?

EDIT: Vi gillar visst techno samt musik men "upplevelse" samt litervis med alkohol dygnet runt är det vi letar efter, är emmaboda något för det? Är det bara cb och lugnt? Eller är det också tokröj och massfylla? Vi är över 20 allesammans
Jag tror inte det ska vara något problem att parkera utanför festivalområdet, aldrig varit med om / hört om att det ska vandaliseras. Inför festivalen låter de en väldigt stor gräsmatta en 250m från festivalområdet vara parkeringsplats för festivalbesökarna, plats finns det gott om.

Nog är det mycket alkohol och röj, det är inte precis en reggaefestival.
Citera
2011-04-25, 17:43
Medlem
Undulatbajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camoplast

Ungefär sådana som du som man inte vill ha på Emmaboda.
Mycket röka, mycket alkohol, mycket blandat folk men fler indiefolk än på andra festivaler. Miljömuppar är väl inte direkt kända för att vandalisera bilar, men det behöver du inte oroa dig för. Parkeringen är övervakad av vakter. Dock mycket drunk driving.
Citera
2011-04-28, 21:11
Medlem
bigwhales avatar
Hur är det med mat? Finns det på området eller? Och hur länge håller spelningarna på, är det slut den 30e eller är det bäst om man åker hem den 31e? så man inte missar nått
Citera
2011-04-30, 10:41
Medlem
korqs avatar
Lite förvirrad, på deras hemsida står det att Festivalen börjar den 27e, på min biljett står det 28e - 30e, och campingen öppnar den 26e?
Är det då okej om jag kommer den 26e för att hitta en bra camping spot?
Någon som kan skina lite ljus på denna frågan, en smula lost just nu
Citera
2011-04-30, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Lite förvirrad, på deras hemsida står det att Festivalen börjar den 27e, på min biljett står det 28e - 30e, och campingen öppnar den 26e?
Är det då okej om jag kommer den 26e för att hitta en bra camping spot?
Någon som kan skina lite ljus på denna frågan, en smula lost just nu

Det är förfest den 27e, tror det kommer vara två akter eller något som spelar just då på onsdagen, men det kommer vara bra med fest då också! Och absolut kan du komma den 26e för att få bra plats, många som gör likadant!

Och för personen som undrade när man brukar åka hem, så är det bäst att göra den 31a om man inte vill missa något, kommer nog minst vara spelningar till tre på natten i alla fall!

Kommer inte ihåg vilken dag det var, men förra året när det var turbokväll(turbo recordings) så var det spelningar till runt 6 på morgonen
Citera
2011-05-01, 14:07
Medlem
bigwhales avatar
Och för personen som undrade när man brukar åka hem, så är det bäst att göra den 31a om man inte vill missa något, kommer nog minst vara spelningar till tre på natten i alla fall!

Okej tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in