2011-03-17, 15:34
Medlem
RaejserPulkans avatar
Har stora planer att dra till Emmaboda i år. Dock kommer jag nog dra ditt ensam. Va där 08' och det var riktigt nice! Så hojta om man kanske kan campa vid någons camp här
Citera
2011-03-17, 17:38
Medlem
AceDareys avatar
Tummen upp på det! Eventuellt att jag ska dit, kan hända att jag dra själv också! Kuken behöver sitt i sommar.
Citera
2011-03-17, 18:28
Medlem
RaejserPulkans avatar
2 nya släpp:

Graveyard
The Casualties
Citera
2011-03-17, 22:44
Medlem
lugna ner digs avatar
Graveyard blir nog sköna att trippa till och casualties går hand i hand med en redig fylla, kanske lite amfetamin också.
Citera
2011-03-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Graveyard blir nog sköna att trippa till och casualties går hand i hand med en redig fylla, kanske lite amfetamin också.
Där ser man, ska du köra på tyngre droger under emmaboda? Funderar också på det men lite nojjigt faktiskt, har du gjort det innan? Sen måste ju det vara äckligt jobbigt att ha tjack at på festival..
Citera
2011-03-17, 23:52
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Där ser man, ska du köra på tyngre droger under emmaboda? Funderar också på det men lite nojjigt faktiskt, har du gjort det innan? Sen måste ju det vara äckligt jobbigt att ha tjack at på festival..

Amfetamin på festival är perfekt, då orkar man hålla igång fyra dagar i sträck.
Citera
2011-03-18, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Amfetamin på festival är perfekt, då orkar man hålla igång fyra dagar i sträck.
Jo det vore ju något..
Citera
2011-03-18, 01:05
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped

Affe hade onekligen varit bra att ha men jag mår egentligen inte så bra av CS.. så jäkla skoj att dansa på dock..

Trippat har jag ju gjort innan en del.. älskar det! Är ingen van festivalmänniska men man måste ju ta sig lite LSD för att förhöja sina sinnen och kunna njuta av musiken till det yttersta. Sen så är det rätt fascinerade att balla ur, tänk hur skrämmande det måste att tappa bort sig på en festival, hög på LSD mitt i natten bland okänt folk och hög musik från alla håll..
Citera
2011-03-19, 00:13
Medlem
klantons avatar
Jag kan bara hoppas på att Boys noize eller Justice kommer. Isåfall bokar jag biljett
Citera
2011-03-19, 01:33
Medlem
RaejserPulkans avatar
Som 2008 då Boys Noize och Justice
Citera
2011-03-19, 17:42
Medlem
fritjofkonkass avatar
Var anser ni är den bästa platsen att campa på under festivalen? "Nya campingområdet" var ju ganska geggigt.
Citera
2011-03-20, 22:18
Medlem
korqs avatar
Artisterna är ju löjligt bra, när kan man som senast boka biljett tro? Eller bör man passa på medans det finns?
Blir första festivalen för min del, hur är det vid ingången? Kan man ta med sig gräs eller finns det hundar och liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in