En sjukt rolig festival var det här, så känner att jag måste dela med mig av lite händelser.
Kommer minnas detta:
* Att man kunde ta in vad fan som helst på området, så dålig organisation.
* Pizzaslicen. Gjorde av med mycket cash där.
* Den retarderade thaikärringen i Emmaboda centrum, hon skrek och var allmänt efterbliven.
* Alla goa fyllor
* När några polare förstörde det jävla Street Church-tältet, respekterar kristna, men vad gjorde dom på emmaboda??????
* Skrillex, Danger, Fuck offf, Slagmålsklubben, Den Svenska Björnstammen, Graveyard, bra grejer alltså
* Den äckliga känslan varje morgon i tältet, jävligt pissigt.
* Att våra brassestolar försvann första dan och att vi tattade nya varje kväll.
* Hur obekväma var inte Mange Makers på festivalen??
* Arabgubben som sålde "kebab rulle" och "kebab i bröd". Det enormt låga priset (15 resp. 30kr) gjorde att vi ville prova. Skulle aldrig gjort det. Han var allmänt virrig och "kebab i bröd" visade sig vara en jävla grekkorv i korvbröd med ketchup, sääämst!
* Vi råkte gås inne i vårt tält första kvällen, luktade som fan sen
* Hur hela campingen stod kvar när man lämnade, alla lämnade sina tält.
* Fjortisar spelade skrillex överallt första dagarna
* Vattenpipatältet, bästa stället på hela festivalen, hängde där hela tiden !
* Alla kåta tjejer
* Hur alla partytält demolerades totalt sista kvällen, folket i mitt camp fick rasha och slängde tältpinnar vilt omkring sig samt pissade på några tält.
* När några halvpolare försökte korsfästa en kille med silvertejp på Street Churchs kors.
* Den kraftiga dekadensen som rådde på stationen söndag morgon.
* "julgranen" min polare roade sig med att vräka upp brassestolar i ett träd sista natten. På morgonen såg det ut som en julgran, detta roade oss rejält.
Inte min första festival, men däremot första besöket i emmaboda. Återkommer mer än gärna nästa år. Hoppas att det finns några fler duschar då. Två stycken är kanske lite väl lite för 10000 personer, men tanken är väl kanske att man ska lukta skit på festival.
Kan sammanfatta Emmaboda med dessa ord: Bakis på morgonen, dekis på dagen, high on the moon på natten