2011-08-01, 20:17
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Sov en natt i ett tält som låg bredvid ett gäng snubbar som körde saxofonlåten i minst 6 timmar, INGENTING ANNAT SPELADES! vafan var det om? Sen var jag där en stund på dagen dagen efter, och vafan hör man, jo epic sax guy får shou..måste vara nån här inne som bodde i närheten av detta gäng, det hördes tamigfan över hela ängområdet..
men lol jag bodde fan i epic sax camp
Citera
2011-08-01, 20:26
Medlem
kimmelimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eirene
Tyckte att han var svinjobbig bara, stannade vid våra partytält och typ försökte överrösta vår bandare och var allmänt socialt inkompetent.

http://www.facebook.com/pages/Torsten-Ad%C3%A9n/166324847007 är det killen du syftar på?
Citera
2011-08-01, 20:29
Medlem
VreeswijksAndes avatar
någon annan som bodde nära campet där Mr. Boombastic spelades hela natten och morgonen?
Citera
2011-08-01, 20:35
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimmelimm
http://www.facebook.com/pages/Torsten-Ad%C3%A9n/166324847007 är det killen du syftar på?
den liraren ja.
Citera
2011-08-01, 20:36
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
men lol jag bodde fan i epic sax camp
hahah då hatade jag dig en stund på natten mellan fredag och lördag kan jag meddela
Citera
2011-08-01, 20:42
Bannlyst
Haha, hur många köpte MDMA av det spraymålade tältet? Det var typ knarkcentrum, kom säkert 15st per dag och fråga efter droger! Och det fick dom också, tills det var slut Typ fredagen
Citera
2011-08-01, 20:45
Bannlyst
Hahahha, här är den aptankade riddaren!

http://www.youtube.com/watch?v=7oPceeO1DLI
Citera
2011-08-01, 20:50
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritado-master
Haha, hur många köpte MDMA av det spraymålade tältet? Det var typ knarkcentrum, kom säkert 15st per dag och fråga efter droger! Och det fick dom också, tills det var slut Typ fredagen

Tog slut för snabbt tyckte jag. Gillade det jag fick.

Bästa campnamnet var lätt MDMABODA. Tyvärr såldes där inget men trevliga brudar iaf. Även där jag hörde festivalens ända "FLASH!" av någon russugen fb:are.
Senast redigerad av Energi 2011-08-01 kl. 20:53.
Citera
2011-08-01, 21:12
Medlem
VreeswijksAndes avatar
En sjukt rolig festival var det här, så känner att jag måste dela med mig av lite händelser.

Kommer minnas detta:

* Att man kunde ta in vad fan som helst på området, så dålig organisation.
* Pizzaslicen. Gjorde av med mycket cash där.
* Den retarderade thaikärringen i Emmaboda centrum, hon skrek och var allmänt efterbliven.
* Alla goa fyllor
* När några polare förstörde det jävla Street Church-tältet, respekterar kristna, men vad gjorde dom på emmaboda??????
* Skrillex, Danger, Fuck offf, Slagmålsklubben, Den Svenska Björnstammen, Graveyard, bra grejer alltså
* Den äckliga känslan varje morgon i tältet, jävligt pissigt.
* Att våra brassestolar försvann första dan och att vi tattade nya varje kväll.
* Hur obekväma var inte Mange Makers på festivalen??
* Arabgubben som sålde "kebab rulle" och "kebab i bröd". Det enormt låga priset (15 resp. 30kr) gjorde att vi ville prova. Skulle aldrig gjort det. Han var allmänt virrig och "kebab i bröd" visade sig vara en jävla grekkorv i korvbröd med ketchup, sääämst!
* Vi råkte gås inne i vårt tält första kvällen, luktade som fan sen
* Hur hela campingen stod kvar när man lämnade, alla lämnade sina tält.
* Fjortisar spelade skrillex överallt första dagarna
* Vattenpipatältet, bästa stället på hela festivalen, hängde där hela tiden !
* Alla kåta tjejer
* Hur alla partytält demolerades totalt sista kvällen, folket i mitt camp fick rasha och slängde tältpinnar vilt omkring sig samt pissade på några tält.
* När några halvpolare försökte korsfästa en kille med silvertejp på Street Churchs kors.
* Den kraftiga dekadensen som rådde på stationen söndag morgon.
* "julgranen" min polare roade sig med att vräka upp brassestolar i ett träd sista natten. På morgonen såg det ut som en julgran, detta roade oss rejält.

Inte min första festival, men däremot första besöket i emmaboda. Återkommer mer än gärna nästa år. Hoppas att det finns några fler duschar då. Två stycken är kanske lite väl lite för 10000 personer, men tanken är väl kanske att man ska lukta skit på festival.

Kan sammanfatta Emmaboda med dessa ord: Bakis på morgonen, dekis på dagen, high on the moon på natten
Citera
2011-08-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumrik3n
plus/minus för mig!

+ - vädret - tråkigt med regn, men vi hade världens bästa bygge till camp så vi klarade oss! Camp Snäll om någon var där och sa hej

sjätte året iår och mer blir det! syns nästa år!

fred ut.

Hur gick det med världsrekordet? Blev riktigt imponerad av ert bygge i alla fall, bra jobbat!
Citera
2011-08-01, 21:27
Medlem
BattleSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VreeswijksAnde
* När några polare förstörde det jävla Street Church-tältet, respekterar kristna, men vad gjorde dom på emmaboda??????
Men ge dig, din jävla mupp. Dom bjöd för fan på kaffe och saft och var skittrevliga. Plus att bönerna i deras böneböcker var så sjukt roliga när man var stenad. Typ fem jävla böner som man skulle be bara för att ta sig till jobbet
Jag är inte kristen och tror inte på Gud och sånt skit, men visa lite jävla respekt. Man trashar inte folks tält, det visar bara att man är ett omoget rövhål.
Citera
2011-08-01, 21:28
Medlem
Mumrik3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangolid
Hur gick det med världsrekordet? Blev riktigt imponerad av ert bygge i alla fall, bra jobbat!

mjaaaa.. världsrekord och världsrekord blev det väl inte, vi var väl en 30 pers iaf! förra året hade vi rekord i bodyshots! 113 pers var vi då och det var en och samma kille som tog ALLA shottarna :P skapligt dragen blev han ^_^

Jaa det var ett stadigt bygge! höll ju hela festivalen, både för regn och vatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in