Ja jag var ju också där Gör väl också en sådan där +/- lista
+Alla Trevliga människor man täffade
+ALLA SOM RÖKTE WEED, vi satt helt öppet i vårt camp precis intil en väg och rullade öppet och rökte, folk rökte till höger och vänster, det var aldrig någon som var negativ.
+Min extacy debut, jag vill tacka alla de ~10tjejer som strulade,kramades och dansade med mig under konserterna. Sen självklart alla de andra ~60-70 människorna som jag sprang runt och dansade med.
-Skäggroger!
Bild på legendaren
+Nu såg jag ju bara skrilex samt SMK under alkohol+cannabis berusning. Jag tyckte de gav mig en riktigt fin upplevelse, men så lyckades jag mig så klart haffa massa tjejer under konserterna...Så musiken spelade typ mindre roll

. Då jag var under MDMA ruset hade jag underbart kul av att lyssna, dansa och dricka vatten när artisterna spelade. Höll på att dansa sönder min kropp under infected och det sista bandet.
-De två snygga tjejerna som dissade mig för att "han ser ju jätte drogad ut" när jag var E:ad, lyckligtvis httade jag inom 1min en tjej att krama och ha mig med
-Alla jävla äckliga och dräggiga skinheads,rasister och annat smuts med läder,nitar och så. Gick in i ett camp under den sista dagen och letade efter rizzla. Poppar det ut en sådan där typ och frågar om vi ska slåss kl 6 på morgonen - vad i helvete?
-Vädret, jag hade dock underbart kul de två sista dagarna ändå, bara torsdagen som var helvetes seg låg mest i tältet och sov och rökte.
-Moshbit på "fel typer av band" vad i helvete, dans och kärlek är vad som ska ges, ingen moshpit skärpning! Moshpitta på THE CASAULTIES är väl helt okej om man väl måste. Stog själv och köade för att ladda mobilen och smålog åt alla idioter som lerade ner sig själva.
- för att jag kanske var dum nog att strula samt dricka vatten med en tjej som påstod sig ha halsfluss, men än är jag inte sjuk i varjefall!
Rolig "fakta" Då jag var E:ad hade jag ena redigt fina pupiller och jag log som världens gladaste person (och skulle nog gissa på att jag var stund-vis emmabodas lyckligaste deltagare) och så verkade verkligen de flesta tjejer gilla mig. Det var då endast 2st som dissade mig jag dansade säkert med ~30-40tjejer under kvällen och fick sturla och ha mig med 1/4 av dessa. Vad var knepet? Ja le som fan och peka på pupillerna och le ännu mer samt dansa som en tok verkade fungera på de flesta. Lyckades även hitta en trevlig tjej med pojkvän som jag dansade mycket med, killen vart ju lite orolig. Men jag insisterade på att jag bara ville dansa och kramas - så det gjorde vi och vi lyckades hitta varandra både under Infected och Feed me (antagligen?) Om ni kommer ihåg mig och finns på FB kan ni alltid slänga iväg ett PM
Även du tjejen med dreads (Svart-Vita?) som även också var E:ad vi dansade och höll på som fan -intensivaste jag varit med om
Wanna get girls while dancing?
Try exctasy(MDMA)!