2010-10-20, 04:29
Medlem
Ilimitados avatar
Det verkar som att dina bekanta fortfarande är i den anala fasen.

/Freud
Citera
2010-10-21, 01:51
Medlem
Tiamits avatar
Gjort. Men det var i duschen (på en tjej)

Det var mysigt
Citera
2010-10-21, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
På tal om rimjobs, varför i h-e finns det filmer där gamla 70 + gubbar blir rövslickade av unga brudar.

http://affiliates.old-and-young-gang...cture/88/48973

http://affiliates.old-and-young-gang...cture/88/48973

Jaha du vad ska man säga om detta? Snacka om låg självrespekt tjejerna måste ha, deras fäder är nog stolta
Citera
2011-02-24, 17:40
Medlem
kan inte påstå att stjärtslick är något ovanligt på film nu för tiden. Hälften av alla hårdporr scener har väl detta på ett eller annat sätt. Kan vara kul att se på men inget jag vill göra själv.
Citera
2011-02-24, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flaskneger
Jag har två bekanta som trots att jag just bara är en bekant ofta talar väldigt öppet om deras sexliv. Igårkväll fick jag höra något som fick mig att få kvälningar, det är alltså så att dom brukar slicka varandra i rövhålet för att båda två finner en viss njutning i att både göra det och bli slickad.

Min fråga är då om det är så speciellt vanligt IRL så att säga eller om man bara hittar de med en varningstriangel bredvid på existenz?

Jaha? Antingen älskar man det eller så hatar man det. Beror helt klart vilken relation till personen ifråga man har. Jag och min flickvän brukar slicka varandra i anus, bara otroligt spännande, mysig upplevelse.

Hade man gjort det på någon annan så hade det ju såklart bara varit äckligt.
Citera
2011-02-24, 18:54
Medlem
Att tala sådär öppet om sexlivet är nog inget jag gör med mina tjejkompisar.. om det inte är dem närmaste, då ska helst dildosarna vara framme och visas upp också..

Men jag tror på senare tid att det blivit mer accepterat att prata om just detta, vänta, snart kanske du får en inbjudan in till sängkammaren. ;D
Citera
2011-02-24, 19:56
Medlem
Gött som fan, har bruden ett riktigt mustigt arsle så finns det inget bättre än att be henne lägga sig på magen och mysa en stund med hennes bakdel!
Citera
2011-02-24, 21:43
Medlem
F-U-2s avatar
Jag slickar mer än gärna andras rövhål men får absolut inte ut nåt av att få mitt eget slickat tyvärr...

Sex ska liksom vara snuskigt, på gränsen till äckligt
Mycket saliv och slibb ska det vara!
Fast jag är ett pervo så det där är väl bland det normalaste jag hålls med höhö.
Citera
2011-02-24, 21:51
Medlem
Det e ganska trevligt.... tycker jag allt.
Citera
2011-02-24, 22:12
Medlem
heahealols avatar
Äh, jag brukar slicka min flickvän runt anus, nyduschat självklart.
Men brukar då fan inte stoppa in tungan som någon skrev.
Slickar lite halvt diskret, mycket lätt, uppskattas också att slicka klitoris medan man masserar anus med t.ex. tummen

Tåls att tilläggas, en tjej skulle aldrig få röra mitt anus, varken med fingrar eller tunga !
Citera
2011-02-24, 22:24
Medlem
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig och slicka en fin tjej runt anus, mest för att testa.. dock är jag orolig för att eh ja.. kul om man får en olustig smak och inte vill slutföra det? Jag måste slutföra sånt jag påbörjar.. kalla det tvångstanke.
Citera
2011-02-25, 00:13
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Ganska kort efter att någon tvättat sig rejält runt brunögat så kommer området att befästas av bakterier och en hel del av dem av den elaka sorten som tex E-coli bakterier. Sådant man verkligen inte vill ha i sin mun. Har ni aldrig känt av att ni blivit lite dåliga efteråt? (Det borde finnas en spysmiley...har sagt det många gånger.)
Citat:
Ursprungligen postat av heahealol
Tåls att tilläggas, en tjej skulle aldrig få röra mitt anus, varken med fingrar eller tunga !
Wow. Vad manlig du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in