2010-11-11, 18:28
Medlem
Securions avatar
Finns det någon anal-probad Mulder här som vet något om svarta trianglar och svartklädda "kommando soldater" i Greenville, South Carolina, 24 april 2009?
Eventuellt UAVs inblandat också (antagligen det som är "UFOt"...).
Det ska tydligen finnas ögonvittnen (12 stycken) och minst två billister har blivit misshandlade vid en vägspärr. Polisrapporterna finns men personerna som lämnat in dom finns inte så det är en återvändsgränd.

Det här är inget UFO med gröna små män, utan antagligen en UAV som kraschat, men eftersom det säkert kan misstas för ett UFO och eftersom det helt uppenbarligen är någon "coverup" på gång så testar jag här på foliehatts forumet.

Sen är det ju lite sjukt med uppgifter om svartklädda kommando soldater som kutar runt och spöar icke-existerande bilister... men därav mitt intresse! (det och lite andra sjuka grejer)

Edit; Det finns ett nummer också, 345645/822304. Kan vara personnummer eller telefonnummer kanske? Eller rapportnummer för någon inlämnad "UFO"-rapport?
Senast redigerad av Securion 2010-11-11 kl. 18:30.
Citera
2010-11-12, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bipbop
vadå som vanligt?
1)Gubbarna som via CNN, BBC, föreläsningar mm erkänt och berättar vad vi undanhållits.
Inga namn på gubbarna. Inget svar - som vanligt.
Citat:
2)"decades ago"
Inte var och när. Inget svar - som vanligt.
Citat:
3)Rymdvarelserna var här för att hjälpa oss förstå att våldsam natur inte gynnar någon samt förse oss med teknik för att slippa förbruka fossila bränslen.. Det första "gubbarna" gjorde var att tacka nej till erbjudandet och skuta på dom..
Hur förklarade dom krig genom att tacka "nej". Inget svar - som vanligt.
Citat:
4)Staten, media och maffia mm..
Men hur gör de om de vill mörka mig? Inget svar - som vanligt.
Citat:
Här hittar du lite info från en som vet betydligt mer om detta än någon på hela FB!
Men han säger ju ingenting som visar att han kan mer än jag...
Citat:

VA DE NÅTT MER DU UNDRADE ÖVER?
Tja, alla frågor kvarstår - som vanligt. Men eftersom det inte handlar så mycket om nya ufon över USA så behöver du inte svara en gång till. Du säger ju ändå inget.
Citera
2010-11-12, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Det här är inget UFO med gröna små män, utan antagligen en UAV som kraschat
Javisst är det modellflygplan, har sett liknande flera gånger. Men visst är det ufon så länge man inte säkert vet vem som ägde dem, vem som byggde dem, vilken frekvens de körde på och var de landade/kraschade. Men det är ju inget unikt, nästan allt som flyger i luften vet vi inte dessa saker om och därmed är nästan allt i luften ufon - definitionsmässigt.
Citera
2010-11-12, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Finns det någon anal-probad Mulder här som vet något om svarta trianglar och svartklädda "kommando soldater" i Greenville, South Carolina, 24 april 2009?
Eventuellt UAVs inblandat också (antagligen det som är "UFOt"...).
Det ska tydligen finnas ögonvittnen (12 stycken) och minst två billister har blivit misshandlade vid en vägspärr. Polisrapporterna finns men personerna som lämnat in dom finns inte så det är en återvändsgränd.

Det här är inget UFO med gröna små män, utan antagligen en UAV som kraschat, men eftersom det säkert kan misstas för ett UFO och eftersom det helt uppenbarligen är någon "coverup" på gång så testar jag här på foliehatts forumet.

Sen är det ju lite sjukt med uppgifter om svartklädda kommando soldater som kutar runt och spöar icke-existerande bilister... men därav mitt intresse! (det och lite andra sjuka grejer)

Edit; Det finns ett nummer också, 345645/822304. Kan vara personnummer eller telefonnummer kanske? Eller rapportnummer för någon inlämnad "UFO"-rapport?

Det finns väl en person som påstår sig ha fotograferat en triangel men tyvärr är fotot tredimensionellt medan ufot är endimensionellt samt i försotring syns en skugga som indikerar att formen Photoshopats in i bilderna. Under en tid har små liknande föremål rapporterats... kan vara "Mugi Evo RC toy" Dvs en radostyrd leksaksdrone. Resten verkar vara rent påhitt utan grund. Det låter mer som 911 tokarnas Black helikopters mm som ingår i deras reptialaiensteorier. Tyvärr drar de sig aldrig att ens blåljuga och fabricera.
Citera
2010-11-12, 21:14
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Det finns väl en person som påstår sig ha fotograferat en triangel men tyvärr är fotot tredimensionellt medan ufot är endimensionellt samt i försotring syns en skugga som indikerar att formen Photoshopats in i bilderna. Under en tid har små liknande föremål rapporterats... kan vara "Mugi Evo RC toy" Dvs en radostyrd leksaksdrone. Resten verkar vara rent påhitt utan grund. Det låter mer som 911 tokarnas Black helikopters mm som ingår i deras reptialaiensteorier. Tyvärr drar de sig aldrig att ens blåljuga och fabricera.
Ja det är väl ingen tvekan om att dessa "UFO"s är UAVs av något slag. UFO-nördar vill se UFOs och gör det så klart. (Hmm, betyder det att vi militärer vill se UAVs... och gör det...? Haha.)
Vad som är konstigt är dom rapporter vi har om en insatts av SAD/SOG i Greenville (?!) här på kontoret. Det skulle man så klart kunna avfärda om det inte var för att det faktiskt är militära dokument vi pratar om.
Alla ledande dokument pekar till polisrapporter, som finns. Jag har kopior på dom här. Dock så finns inte personerna som har lämnat in polisrapporterna.
Om en hemlig (?) UAV har krashat över Greenville (kanske pga fel i navigeringssystemet, vad gjorde den annars över Greenville?) så vill jag gärna snoka i det. Jag har trots allt tillgång till lite hemligstämplat material så jag kan nog gå lite längre än dom flesta.
Det vore också VÄLDIGT intressant att ta reda på varför CIA är intresserade av denna UAV, dess tekniska egenskaper samt vilken typ det är. Det låter som en Darkstar för mig dock.
Citera
2011-11-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Radiostyrd ballong? Driver du med oss? Snacka om att greppa efter halmstrån för att finna en förklaring. Varför gör inte ni förnekare såhär istället, att ni slutar GISSA och säger "Jag vet inte."? Erkänn, för EN gångs skull, att ni inte vet allt här i världen.

Ni säger likadant om döden. "Det blir svart." Hur FAAAAAAAAAAAAAAAN kan ni veta det?? Nä just det, ni vet inte alls.

Nu finns det lyckligtvis riktiga skeptiker (notera skillnaden mellan en skeptiskt lagd människa, och en förnekare) som iaf har något vettigt att komma med. Exempelvis fallskärmshopparna. De som tror att de där ljusprickarna var fallskärmshoppare har iaf stöd för sina teorier/trosuppfattningar, det är rimliga förklaringar. Men något jag (och de flesta andra) stör mig på är såna som drar helt intetsägande, verklighetsfrånvarande förklaringar ur tomma luften! Vad tror ni att ni ska komma fram till genom att ösa fram förklaringar såsom "en radiostyrd ballong"? Det leder ju fan ingen vart. Det kan ju vara VAD SOM HELST utom just en radiostyrd ballong.

Nä fan ta denna tråden alltså, man blir ju bara arg i själen av att läsa.

Såna som dig gör mig arg, infantil syn på logik.

1. Vad är mest troligt? Ett objekt konstruerad av människan? Eller en utomjording som som inget hitils lyckats bevisa existensen på?

Du måste lära dig att tänka logiskt, du måste väga empirisk fakta med observation för att tänka rationellt, så vad är troligast? Ett objekt konstruerat av människan eller vetenskapens största upptäkt inspelad på en skit kamera förövrigt utan misstanke om fake eller illusion? Nu är det din tur att tänka.

När du dör försvinner dina elektriska laddningar som tolkas av synapser, du kommer inte tänka eller känna, inget blir svart utan du bara försvinner.
Citera
2011-11-11, 03:42
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderwaterLight
Jo, det var antagligen en slump. Och, nu var det ju inte samma formation på båda två, utan den ena var spegelvänd. Sedan har jag lite svårt att förstå hur ett eller flera UFO'n skulle kunna ta sig in i vår atmosfär utan att vi märker något. Vi har ju satelliter i rymden som skickar data och info om hur jordens "närområde" ser ut. Om dessa UFO'n nu har en så avancerad teknik att de kan göra sig osynliga borde vi väl inte kunna se dem överhuvudtaget?

Jag undrar med andra ord. Varför "borde" dom göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in