2010-10-17, 01:52
Medlem
River99s avatar
Bara dygn från UFO-observationerna över New York kommer denna rapport.

Det som gör denna värdig att notera är att de filmas av tv-nyheterna och att de mot slutet gör en formation liknande UFO i New York fast spegelvänd.

NBC NEWS: http://www.ktsm.com/mysterious-lights-over-east-el-paso?nomobile=true

Amatör-fotografhttp://www.youtube.com/watch?v=Jv-J_WOWhe4&feature=related
Citera
2010-10-17, 01:57
Medlem
Ja det där var ju en alldeles oslagbar filmning, både på kvällen och filmat med en k500i. Har ni ungar inget annat för er på kvällarna? Det kan lika gärna vara en höna eller väderballong som filmas. Utmärkt sätt att få uppmärksamhet om man är värdelös på alla andra sätt.
Citera
2010-10-17, 01:59
Medlem
Gman7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexis
Ja det där var ju en alldeles oslagbar filmning, både på kvällen och filmat med en k500i. Har ni ungar inget annat för er på kvällarna? Det kan lika gärna vara en höna eller väderballong som filmas. Utmärkt sätt att få uppmärksamhet om man är värdelös på alla andra sätt.
Indeed.
Citera
2010-10-17, 02:01
Medlem
Trodde först att alla dessa videos var fake men nu börjar jag undra efter att ha sett det på nyheterna osv...
Citera
2010-10-17, 02:02
Medlem
McNords avatar
Det var riktiga UFOn jag lovar
Citera
2010-10-17, 02:03
Medlem
UAAs avatar
NBCs filmsnutt var betydligt mer intressant än ADHD-grabbens amatörfilm.

Mycket underligt.
Citera
2010-10-17, 02:04
Bannlyst
Wew..Tvungen ..Hur ska vi sova inatt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Det var riktiga UFOn jag lovar

Nu har jag helt slutat tvivla. Döfräckt det här med ett UFO!
Citera
Medlem
UnderwaterLights avatar
Det hade ju varit uppvisningsflygning, det sa de ju i slutet av inslaget. Bilden från Manhattan visade sig vara gula ballonger som en grupp människor hade släppt bara minuter tidigare. Gäsp.
Citera
2010-10-17, 02:06
Medlem
Transhumanists avatar
Öronbedövande om inget annat
Citera
2010-10-17, 02:09
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderwaterLight
Det hade ju varit uppvisningsflygning, det sa de ju i slutet av inslaget. Bilden från Manhattan visade sig vara gula ballonger som en grupp människor hade släppt bara minuter tidigare. Gäsp.

Men för i helvete, jämför formationerna på UFO'na! Kom fan inte och säg att det var en slump!
Citera
2010-10-17, 02:14
Medlem
UnderwaterLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
Men för i helvete, jämför formationerna på UFO'na! Kom fan inte och säg att det var en slump!

Jo, det var antagligen en slump. Och, nu var det ju inte samma formation på båda två, utan den ena var spegelvänd. Sedan har jag lite svårt att förstå hur ett eller flera UFO'n skulle kunna ta sig in i vår atmosfär utan att vi märker något. Vi har ju satelliter i rymden som skickar data och info om hur jordens "närområde" ser ut. Om dessa UFO'n nu har en så avancerad teknik att de kan göra sig osynliga borde vi väl inte kunna se dem överhuvudtaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in