2010-10-16, 22:32
Medlem
darklydivinests avatar
För som det är nu är det ett virrvarr utav hokuspokus, kryptzoologi (varför togs det underforumet bort för?) och UFO/rymdvarelser. Missförstå mig inte, jag personligen tycker att UFO-fenomen är lika mycket folktro som tomtar och troll och inte är malplacerat per se men det skulle vara skönt med lite mer struktur där man skiljer på paranormal andlighet, kryptzoologi och UFO-fenomen eftersom användare oftast inte är intresserade utav hela det vida spektrat utav det paranormala.

UFO och utomjordingar borde tilldelas ett underforum helt enkelt tycker jag. Någon som tycker likadant? Och framförallt vad tycker modsen om denna idé?
Citera
2010-10-16, 22:41
Medlem
Absolut. Ufon och paranormalt är två helt skilda ämnen så dom bör man skilja åt.
Citera
2010-10-17, 00:40
Medlem
snapcases avatar
Jag är spontant positiv. Jag ska skissa på ett förslag till forumindelning och presentera för admin.
Citera
2010-10-17, 09:19
Medlem
darklydivinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Jag är spontant positiv. Jag ska skissa på ett förslag till forumindelning och presentera för admin.

Oh, härligt intiativ. Hoppas det går igenom.
Citera
2010-10-28, 23:13
Medlem
darklydivinests avatar
Fortfarande på tapeten?
Citera
2010-10-28, 23:17
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Är ju inte direkt den som hänger i det forumet. Men det lilla jag hållit till där, så kan jag säga att jag håller med.
Citera
2010-10-28, 23:44
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darklydivinest
Fortfarande på tapeten?
Ber om ursäkt. Har inte hunnit driva fram frågan än. Lovar att fixa det snart
Citera
2010-11-04, 00:11
Medlem
FreddeDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Ber om ursäkt. Har inte hunnit driva fram frågan än. Lovar att fixa det snart

Händer det nåt?
Skulle med glädje se att man strukturerar upp lite och skiljer UFO och Paranormalt.
Citera
2010-11-04, 15:25
Bannlyst
dålig idé tycker jag. det paranormala forumet har inte speciellt många inlägg ändå... att dela upp subforum som inte är så aktiva gör att dom blir bara mer döda. man borde dela upp väldigt aktiva subforum för att lättare kunna hitta alla trådar. förresten, om ni inte visste, papperskorgen är flashbacks mest aktiva subforum (flest inlägg), lol. ironiskt med tanke på att flashback säger sig stå för yttrandefrihet.
Senast redigerad av ikosaedri 2010-11-04 kl. 15:27.
Citera
2010-11-04, 17:46
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeD
Händer det nåt?
Skulle med glädje se att man strukturerar upp lite och skiljer UFO och Paranormalt.
Det är under diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in