2004-06-22, 22:46
  #49
Medlem
Carcasss avatar
Så jävla underbart!!
Citera
2004-06-22, 22:48
  #50
Medlem
JoffaJaffers avatar
ingen som tror att det var uppgjort?
Citera
2004-06-22, 22:48
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DustCarpet
Hohohooo, ska bli roligt att höra alla italienare som skriker konspiration och är ledsna i ögat. Fast jag höll på Danmark, perkele.

danmark förlorade iaf inte matchen, perkele.
Citera
2004-06-22, 22:49
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
ingen som tror att det var uppgjort?

nej
Citera
2004-06-22, 22:50
  #53
Medlem
Carcasss avatar
Ingen som såg matchen kan säga att den var uppgjord!
Citera
2004-06-22, 22:50
  #54
Medlem
Boddies avatar
Underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!!!!!
Citera
2004-06-22, 22:52
  #55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Ingen som såg matchen kan säga att den var uppgjord!

Tänkte precis skriva detsamma... !!
Citera
2004-06-22, 22:52
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
ingen som tror att det var uppgjort?
Knappast när kviteringsmålet kom när det va under 2min kvar, fan va gött
Citera
2004-06-22, 22:52
  #57
Medlem
jaha jovissts avatar
Hade jag inte varit svensk hade jag tyckt synd om Italien och Danmark, som båda är bättre lag egentligen än Sverige, men nu är jag ju svensk så..
Citera
2004-06-22, 22:54
  #58
Medlem
BigDukes avatar
Tyckte slöpassarna på slutet var rätt så kul
Citera
2004-06-22, 22:54
  #59
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Helt underbart! Skönt att se Cassano stårgråtandes på alla fyra.
Citera
2004-06-22, 22:55
  #60
Medlem
dayms avatar
Bara jag som satt o drack bira och heja på som fan?

Det va en så ENORM lättnad när sista målet kom!! FYFAN VA HÄRLIGT! Dags o gräva guld grabbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in