jag tror inte de gjort upp om att spela lika, en sak som hade varit kul 'r om Danmark vinner och Italien också...då vet ni alla vad som händer va

?? hehe lycka till ikväll
Glömde tilläga att jag vill att både sverige och italien går vidare

inget jevla danmark!