2015-09-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveRavel
Såg hon bra ut när hon var yngre?

Hon är fortfarande lite söt på något vis ...
Citera
2022-10-06, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LoveRavel
Såg hon bra ut när hon var yngre?

Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Hon är fortfarande lite söt på något vis ...

Åren har kommit ikapp. Nu ser hon ut som en tant med svullet ansikte. På 90-talet när jag minns henne från TV var hon i 40-årsåldern och var lite söt. Men ja, hon har sett lesbisk ut hela tiden. Men nu ser hon ut som en mormor.
Citera
2022-10-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zukunfter
Åren har kommit ikapp. Nu ser hon ut som en tant med svullet ansikte. På 90-talet när jag minns henne från TV var hon i 40-årsåldern och var lite söt. Men ja, hon har sett lesbisk ut hela tiden. Men nu ser hon ut som en mormor.

Hur hittade du den här tråden?? Var du inne på FB och sökte på henne?
Citera
2022-10-06, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Hur hittade du den här tråden?? Var du inne på FB och sökte på henne?

Du, jag bara satt här av någon anledning och kom ihåg denna politiker från för 25 år sedan. Sånt händer. Fick mig att tänka på Margareta Winberg också. Hon är född -47 och var en milf då. Nu är hon.....mycket äldre och det syns.
Citera
2022-10-06, 17:12
Medlem
BalleAnkas avatar
Det var väl hon som försökte yrka avdrag i deklarationen för gym-medlemskap, med motivet att hennes jobb som politiker var stressigt så hon behövde hålla kroppen i trim.

Det här var över 20 år sedan. Undrar om hon fortfarande går på gym.
Citera
2022-10-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zukunfter
Du, jag bara satt här av någon anledning och kom ihåg denna politiker från för 25 år sedan. Sånt händer. Fick mig att tänka på Margareta Winberg också. Hon är född -47 och var en milf då. Nu är hon.....mycket äldre och det syns.

Spännande! Margareta känner jag till såklart, Inger hade jag aldrig hört talas om
Citera
2022-10-06, 19:34
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Spännande! Margareta känner jag till såklart, Inger hade jag aldrig hört talas om
Dessa feminister är högljudda ett tag och försvinner sedan in i glömskans barmhärtiga mörker, då de aldrig tillför någonting positivt för mänskligheten.
Citera
2022-12-31, 02:16
Denna moraltant, Inger Segelström är rubbad. Hon har stora problem med andras sexliv och var en av dom drivande bakom sexköpslagen, en lag som få länder tagit efter med hänsyn till att sex är en privatsak, vilket Segelström inter bryr sig om. Sedan sexköpslagen instiftades har 200 miljoner sexköp skett i Sverige och 35 tusen dömts.
Citera
2022-12-31, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Denna moraltant, Inger Segelström är rubbad. Hon har stora problem med andras sexliv och var en av dom drivande bakom sexköpslagen, en lag som få länder tagit efter med hänsyn till att sex är en privatsak, vilket Segelström inter bryr sig om. Sedan sexköpslagen instiftades har 200 miljoner sexköp skett i Sverige och 35 tusen dömts.

Det gillar vi - nu skall den användas mot Mats Löfving - men så var det aldrig tänkt ha ha
Citera
2022-12-31, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Nyfis
Det sägs att hon ska tydligen vara lesbisk, hon har bla setts på kärlekssemester i den grekiska övärlden.
Konstigt att en kvinna som pratar så mycket om allas lika värde och kvinnors rättigheter att hon inte vågar kliva ut ur garderoben.
Tror inte hon e lesbisk.
Citera
2025-07-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Tror inte hon e lesbisk.
Några nyheter om tanten? Att hon är karlhatare är ju uppenbart eftersom hon lyckats driva och få igenom lagen om sexköp. Att män behöver sex mer än kvinnor och därmed tvingas köpa tjänsten ger hon fullkomligt fan i. I hennes värld är kvinnor alltid offer och män förövare. En mer rabiat och osympatisk person ser man sällan, tyvärr är det ingen manlig politiker som orkar eller vågar stå upp mot tanten.
Citera
2025-07-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Några nyheter om tanten? Att hon är karlhatare är ju uppenbart eftersom hon lyckats driva och få igenom lagen om sexköp. Att män behöver sex mer än kvinnor och därmed tvingas köpa tjänsten ger hon fullkomligt fan i. I hennes värld är kvinnor alltid offer och män förövare. En mer rabiat och osympatisk person ser man sällan, tyvärr är det ingen manlig politiker som orkar eller vågar stå upp mot tanten.

Det blev hon när hon passerade-bäst-före datum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in