Citat:
Ursprungligen postat av thong
Fan, jag har nu börjat praktisera på ett ställe. Och känner mig sjukt stressad på dagen men sen på kvällen så kan jag slappna av, men varje dag klockan 1 på natten så vaknar jag av att hela kroppen pulserar, så jävla obehagligt. Och innan jag precis somnar så får jag som en äcklig ström i kroppen precis innan som är sjukt otäck! Jag orkar inte leva med detta längre, vill fan ta livet av mig för detta!
Det är bara att fortsätta varje dag med insikten att det inte är något fel på dig. Försök att inte vara rädd och frustrerad över dina symptom, och håll igång sysselsättningen.
Ja, det tar tid som jag sa att bli bättre. Det kanske tar cirka en månad på praktiken innan du känner en viss skillnad? So what? Tålamod.
Angående ex. pulseringarna i kroppen på natten så är det oftast för att du hyperventilerar när du sover, det är ingen fara... Det orsakas av att du är stressad under dagen, tror du att kroppen kan slappna av när du sover då? Sluta bli brydd av alla dessa känningar, det är bara ångest... försvinner med tiden.