2010-10-14, 19:56
Bannlyst
sitter jävulskt i klistret!

skulle ha ut pengar av soc för några dagar sedan, men då ja flyttat hem till min tjej för att dra ner på kostnaderna och hon bor i en annan kommun så har dom fryst mina pengar utan förvarningar och nu e ja helt pank och bruden går i skolan. fick ett nummer av min soc att ringa som hade hand om bidragsdelen då dom värkar delat upp uppgifterna på kontoret. fick som svar att ja fick vänta på måndag då min soc kommer tbx från semestern. men ja har som sagt utgifter å behöver pengar till mat NU!! sedan vet man ju aldrig hur lång tid de kommer ta eller om ja äns kan få pengar ifrån min dåvarande kommun utan måste söka här! va ska ja göra? och hur lång tid kan de ta? låna pengar är inget alternativ tack i förhand
Citera
2010-10-14, 20:05
Medlem
Lommis avatar
Köp en påse ris. Det överlever du nog på tills på måndag.
Citera
2010-10-14, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnchoR
sitter jävulskt i klistret!

skulle ha ut pengar av soc för några dagar sedan, men då ja flyttat hem till min tjej för att dra ner på kostnaderna och hon bor i en annan kommun så har dom fryst mina pengar utan förvarningar och nu e ja helt pank och bruden går i skolan.

Låter som det är du som har flyttat utan att meddela soc. Bodde du hemma hos dina föräldrar innan du flyttade till tjejen?
Citera
2010-10-15, 07:05
Medlem
unsungs avatar
OT raderat, TS har bestämt topic i sin trådstart, håll er till det!

// moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in