Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-06-17, 22:11
Bannlyst
hej. kan man inte göra så att man måste vara medlemm för att kunna läsa trådarna? på det viset kommer fler personer in på fb ju
Citera
2004-06-17, 22:13
Medlem
vad är fördelen med fler medlemar?
Citera
2004-06-17, 22:54
Medlem
jrosens avatar
Enda fördelen kanske är att det går lite snabbare om inte alla gäster är inne o läser?? Dock så kanske de flesta väljer att registrera sig, och då går det ju på ett ut...
Citera
2004-06-17, 23:04
Moderator
Ruskigbusss avatar
Vissa avdelningar är ju dolda för gäster.

Men, många sitter ju och läser inläggen ett bra tag innan man vågar sig på en första post. Så var det åtm för mig. Och FB anses ju fortfarande av en del för lite "farligt" - så kanske man inte törs registrera sig till en början.

Och så får man ju inte glömma bort att - precis som alla siter som har reklam - besöksantalet är ju en viktig siffra att visa upp när man sätter priserna.

Skulle det då finnas krav på registrering så lär nog besöksantalet minska.

Tror jag.
Citera
2004-06-17, 23:07
Medlem
enverhoxha99s avatar
Festliga grabbar

#1: medlemm=ett m för mycket
#2: medlemar=ett m för lite

Kunde ni inte lånat av varandra istället så det kunde blivit rätt i slutändan?

Ta inte illa upp, jag avser bara att skämta.
Citera
2004-06-17, 23:10
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Ta inte illa upp, jag avser bara att skämta.
Skämmta hade varit roligare. Jag hade gärna sett att sexlänkar var osynligt för gäster.
Citera
2004-06-17, 23:13
Medlem
david_båths avatar
om man är borta och bara vill glo lite snabbt orkar man inte logga in.
det är bra att det är som det är nu.
Citera
2004-06-18, 01:05
Bannlyst
Citat:
vad är fördelen med fler medlemar?

fördelen med fler medlemmar är att då bidrar fler personer till konversationerna
Citera
2004-06-18, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Och så får man ju inte glömma bort att - precis som alla siter som har reklam - besöksantalet är ju en viktig siffra att visa upp när man sätter priserna.

Skulle det då finnas krav på registrering så lär nog besöksantalet minska.

Tror jag.

det har du ju rätt i...
Citera
2004-06-18, 02:06
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
fördelen med fler medlemmar är att då bidrar fler personer till konversationerna
Om de inte läser inläggen kommer de inte känna motivation för att svara på ämnen och ej heller registrera sig.
Citera
2004-06-18, 08:52
Medlem
AnkBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez

Det där känns ungefär som slagdängan för röstning. Ju fler som röstar, desto bättre...

Men nej... det finns vissa idioter som bara inte borde få komma till tals, precis som i röstningen det finns såna som inte borde få rösta, eftersom de inte har någon koll alls på vad de röstar på...

Citera
2004-06-18, 09:20
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Enda fördelen kanske är att det går lite snabbare om inte alla gäster är inne o läser?? Dock så kanske de flesta väljer att registrera sig, och då går det ju på ett ut...

Tror snarare att de flesta väljer att inte registrera sig utan nöjer sig med att läsa som gäster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in