2010-10-28, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Det ligger ett allmänt meddelande där, har folk inte läst det får de skylla sig själva.

Fel, det är vi som faktiskt bryr sig om forumet som drabbas.
Vad är problemet med att göra en ny stickie som faktiskt syns bra?

Och som dessutom klargör mer vad som gäller, det allmänna meddelandet handlar om OT och trams i trådarna det stora problemet är ju att själva trådskapandet brister....
Citera
2010-10-28, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Fel, det är vi som faktiskt bryr sig om forumet som drabbas.
Vad är problemet med att göra en ny stickie som faktiskt syns bra?

Och som dessutom klargör mer vad som gäller, det allmänna meddelandet handlar om OT och trams i trådarna det stora problemet är ju att själva trådskapandet brister....

Jag menade att de som nu klagar på att de får tillsägelser får skylla sig själva som inte läst på om vad som gäller.

Dessutom finns redan den här stickyn
https://www.flashback.org/t427275
Citera
2010-10-28, 18:45
Medlem
SlaktarKents avatar
455 682 medlemmar, hur svårt kan det va att fixa fram ett par mods? Jag hade gärna ställt upp.
Citera
2010-10-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Jag menade att de som nu klagar på att de får tillsägelser får skylla sig själva som inte läst på om vad som gäller.

Dessutom finns redan den här stickyn
https://www.flashback.org/t427275

Jag förstår vad du menar, sen så kanske den stickien du länkar till borde uppdateras?
Det har hänt en hel del sedan den gjordes, och många av de länkar som länkas till borde ju stängas. För att ta ett konkret exempel så kan jag nämna kukstorlekstrådarna som länkas till....

Finns intresse från er mods så kan jag försöka sätta ihop en text som kanske är mer up to date?
Och sen så får ni godkänna, komplettera den och posta den?

Om intresse finns skicka PM.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in