2010-10-15, 05:19
Medlem
R-taARDs avatar
svamp, microdots
Senast redigerad av R-taARD 2010-10-15 kl. 05:21.
Citera
2010-10-15, 05:29
Medlem
steg 1: tjacka minst 2-3g om dagen i 3 dagar men testa ven 1-2 dagar till.
steg 2: ls fram riktigt bra skunk och 1 iktorivil mjligtsvis lite bk-mdama och sklja ner iktorivilen med. brja med att rka 1-2 feta spliffar p rad och sen krossar du iktorivilen och snortar/rker den. bk-mdmat fr du ta hur du vill men jag bombade en 0,6 ampull.
steg 3: VA VAKEN! SOMNA INTE!

Jag testade detta jag knulla min tjejpolare och hennes ansikte blev men andra tjejpolares.

PS. hade jvligt jobbigt med Gteborgslejonet fr han va i mitt ansikte hela natten. DS

holk!
Citera
2010-10-15, 06:14
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davey
Det som jag skulle sga talar mot det r att du blir s vck att du inte fattar att du r vck. Det blir liksom ingen tripp av det fr man tror man r spiknykter. Dagen efter minns du inget. Rekommenderas INTE.

Var ju det jag skrev flummo
Citera
2010-10-15, 07:08
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Smutsig LSD har givit mig de grvsta hallucinationerna. Ren liquid LSD ger bara vlbefinnande och lite varma frger sdr. Men Miraculix-lapparna som fanns p 90-talet iaf var skitiga och starka. Men det bygger ju fortfarande p de riktiga synintryck man har, bara vid ett tillflle nr jag tittade p natthimlen sg jag ett laserkrig mellan UFOs, det var rtt coolt.

Fr att n det du vill skulle jag rekommendera att rka DMT.
Citera
2010-10-15, 07:28
Medlem
Acronyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turdmuncher
Nu kommer jag g OT, hoppas att det r ok. Jag undrar vilken hallucinogen drog r ltt att dosera, r inte skadligt fr kroppen, ger starka visuella effekter, samtidigt som det inte ger ngra strre mindfucks?
Svamp. Men alla droger har ju nn bieffekt...
Citera
2010-10-15, 10:59
Medlem
Pepzons avatar
Om du nu skall prva Datura s r en tripprapport att frvnta.
Citera
2010-10-15, 14:21
Medlem
Ni brjar ju skrmma bort mig frn datura faktiskt. Verkar fr "obehagligt" fr att vara en inspirationsklla. Fr se om jag vgar mig p detta framver, frsker vara frsiktig och det verkar vara en drog som inte man r frsiktig med alls.

Tjackrace r inget jag njuter av heller. Dock r det ju d hallucinationer man "fr p centralstimulanta" jag r ute efter. Fr testa mig fram med tipsen som finns hr. Bockar och bugar grna fr fler!

Min tripprapport kommer komma i form av en bok framver, dock tnker jag d inte nmna ett yns om den hr p flashback.

Tack ter igen fr att mnga av svaren var riktigt intressanta. Ftt mnga ider ven om man redan knner igen det mesta s r riktigt det ett rent nje att ha riktigt trevliga medmnniskor
Citera
2010-10-15, 17:14
Medlem
Nja jag skulle nog sga LSD ocks! mngder p +300g kommer ge ett himla liv framfr gonen kan jag lova.
Citera
2010-10-16, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Var ju det jag skrev flummo
Du skrev att man fick "riktiga" hallisar, inte att man inte frstr att man r pverkad.
Citera
2010-10-16, 16:30
Medlem
Mandic!s avatar
DPT och LSD har gett starka hallucinationer fr mig. Ska prova kra dessa samtidigt ngongng! Har inte provat svamp och snt, men antar att det ocks ger mycket starka hallucinationer.
Citera
2010-10-17, 00:15
Medlem
Extremegrinders avatar
DMT r ju en klassiker som ger vldiga hallucinationer..
Tydliga geometriska mnster, mten med Gudom och andra dimensioner ppnas fr en.
Har inte ftt chansen att sjlv testa DMT nnu, men planerar i framtiden att ngon gng gra det.
Senast redigerad av Extremegrinder 2010-10-17 kl. 00:17.
Citera
2010-10-17, 02:13
Bannlyst
Yage, kaktusar typ St:Pedro eller Peyote, svamp. Vet tyvrr inte riktigt vart man fr tag p dom lngre i skandinavien men nr det begav sig fr 10 r sedan s fanns det i Christiania samt en butik som hette Soma bredvid Strget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in