2004-06-17, 12:29
Medlem
dumpweeds avatar
Tänkte man kunde göra en liten undersökning här, i vilken stad är det mest överskott på tjejer och lättast att få bånga på dem för en natt.. Kan underlätta när man ska planera sin semester..

Jag kan tala av egen utsago att Kalmar är en tämligen usel stad. I alla fall om vi snackar inhemska kalmaritiska tjejer.. jag tror inte jag satt på någon ur-kalmarit utan alla varit utifrån på något sätt (öland, oskarshamn osv.)... Jag tror det är ett rätt kraftigt underskott på tjejer här, bästa sättet att få bånga på en tjej är att antingen vara kändis eller vara en 08-brat.. Däremot finns det gott om snygga tjejer, men som sagt.. Dom tror dem bor i New York fastän det mer är som Byhåla..
Citera
2004-06-17, 12:35
Medlem
Enders avatar
På ett bröllop såklart. (Som svar på titelfrågan.)

Annars vet jag inte, dock tycker jag att det är väldigt många snygga tjejer i Östersund. Sen om de vill hänga med dig, det är en annan fråga...
Citera
2004-06-17, 12:47
Medlem
Sundbyberg i Stockholm har statistiskt sett flest tjejer. Man är ju aldrig kung i sin egen stad. Åk till vilken håla som helst i Sverige och du får fitta genast eftersom du kommer från världen utanför hålan. Större städer med ett par nattklubbar, typ Karlstad, Västerås, Eskilstuna och Örebro är att föredra.
Citera
2004-06-17, 13:34
Medlem
nachos avatar
Borås har jag hört sägas ha ett tjejöverskott pga att de har tjejiga grejer som textilindustri (fast hur mycket finns kvar av den egentligen?) och bibliotekshögskolan.

Kalmar har jag faktiskt scorat i. Fast tjejen var från Oskarshamn så det stöder ju trådstartarens teori.

Lund, Uppsala, Umeå och Linköping, univeristetsstäder, tror jag också är bra. Många tjejer i den ålder där de knullar runt som mest.
Citera
2004-06-17, 13:35
Medlem
prizzes avatar
har som föregående talare hört att det ska vara bra i Borås. Det ska som sagt finnas mycket textilskolor och annat trams där som lockar tjejer.
Citera
2004-06-17, 13:54
Medlem
kantarell_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ender
På ett bröllop såklart. (Som svar på titelfrågan.)

Annars vet jag inte, dock tycker jag att det är väldigt många snygga tjejer i Östersund. Sen om de vill hänga med dig, det är en annan fråga...

Ja i östersund finns det en hel del snygga tjejer. Om du vill ha dem så är det bara att bli kompis med mig. Mina kompisar drar alltid med sig brudar som ingenting från krogen. Vet inte om det är mitt sällskap som får dem att se extremt snygga ut....

Men slå en signal så drar vi på marite i sommar och raggar brudar
Citera
2004-06-17, 13:55
Medlem
I Borås ligger Ellos, där jobbar nästan bara tjejer. Har en polare som just flyttat dit men han har precis skaffat flickvän så jag har inte hört något om "marknaden".

Jag tycker studentskor är lite pryda och osäkra, är det bara knulla du vill göra ska du gå på unga yrkesarbetande som är mer frigjorda, har mer självkänsla och dessutom mer pengar och bättre boende. Ska du gifta dig så kanske du vill ha en brud som kan tänka lite, men henne kan du plocka upp efter tiden på universitetet.

Är du själv inte univesitetsutbildad kan du glömma att få knulla studentskor.
Citera
2004-06-17, 14:47
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Är du själv inte univesitetsutbildad kan du glömma att få knulla studentskor.

Vissa ingengörstudentskor tycks tro att alla som inte är ingengörer eller nåt är automatiskt spånade.
Citera
2004-06-17, 14:47
Medlem
Dawnriders avatar
Bästa staden:

SKELLEFTEÅ!!!!

Vill notera att jag alltså varken bor eller kommer därifrån.
Citera
2004-06-17, 14:51
Medlem
gå på Aladdin eller Karlsson i Stockholm

visst nappar det men men
Citera
2004-06-17, 15:31
Medlem
dumpweeds avatar
Har också hört att Borås är en bra stad, typ tre tjejer på en kille.. Tyvärr så blir det ju inte av att man åker dit så ofta.. men borde vara ett bra val att åka dit..

jag kan säga för övrigt att Jokkmokk är rätt lyckat.. Jag scorade där en gång och hade mer på G.. Dom smälter som smör av sörlänningar..
Citera
2004-06-17, 15:59
Medlem
pafas avatar
internet eller ute i landet i någon lite småstad
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto