Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-06-19, 15:12
Medlem
Liftarens avatar
Du kan ju börja här: http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=prodhomes&h_lang=sv&h_cc=se&h_produ ct=compaqarma95959&h_client=s-a-r113-1&h_page=hpcom&lang=sv&cc=se

Där finns både drivrutiner och en massa annan nyttig information om din dator.
/L
Citera
2004-06-20, 14:09
Medlem
Okej tackar
Citera
2004-06-20, 18:38
Medlem
elgcrews avatar
.....

Citat:
266 mhz pentium II processor
64mb minne

Windows XP PRO på detta?
Hur fungerar det?
Citera
2004-06-20, 19:43
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tibbo
Japp den e grymmt bra.

Men jag fattar inte allt dom säger.
Är det någon som har en swesub till den?

För det första är det ju inte något spec, bara lite slapp underhållning. Kanppast någon dokumentär eller "handbok" över wardrivning. Om om du inte förstå vad dom säger så rekomenderar jag att du stannar inne och pluggar på din engelska istället för att leta nät.
Citera
2004-06-21, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
För det första är det ju inte något spec, bara lite slapp underhållning. Kanppast någon dokumentär eller "handbok" över wardrivning. Om om du inte förstå vad dom säger så rekomenderar jag att du stannar inne och pluggar på din engelska istället för att leta nät.

Ne ja vet men klaga inte på min engelska för den är jävligt bra!

Men det skulle ändå vara skönt att bara kunna läsa texten istället för att vara tvungen att lyssna hela tiden.
Citera
2004-06-21, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgcrew
Windows XP PRO på detta?
Hur fungerar det?

Jo det går bra.
Och det fungerar fint bara lite segt när man startar datan.
Citera
2004-06-21, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgcrew
Windows XP PRO på detta?
Hur fungerar det?

jag kan tala om att de funkar (tro de lr ej)
Citera
2004-06-21, 12:35
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tibbo
Ne ja vet men klaga inte på min engelska för den är jävligt bra!

Men det skulle ändå vara skönt att bara kunna läsa texten istället för att vara tvungen att lyssna hela tiden.

Ja men hur jobbigt är det att lyssna? Eller att testa programmer och förstå utefter det? Vill du ha hela deras manus till programmet eller? Eller du kanske vill ha någon som kommer hemoch visar dig hur d skall göra eller kanske ett animerat gem som hjälper dig. Som sagt tidigare; kan man inte göra det själv kanske man inte skall göra det. Desutom så finns det mycket mer matrial ute på nätet om wardriving än det lilla som presenteras i thebroken. Och det finns skrivet så då kanske det passar dig bättre
Citera
2004-06-21, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Ja men hur jobbigt är det att lyssna? Eller att testa programmer och förstå utefter det? Vill du ha hela deras manus till programmet eller? Eller du kanske vill ha någon som kommer hemoch visar dig hur d skall göra eller kanske ett animerat gem som hjälper dig. Som sagt tidigare; kan man inte göra det själv kanske man inte skall göra det. Desutom så finns det mycket mer matrial ute på nätet om wardriving än det lilla som presenteras i thebroken. Och det finns skrivet så då kanske det passar dig bättre

Vart finns det mer wardriving kurser da?
Citera
2004-06-21, 22:55
Medlem
Liftarens avatar
http://www.wardriving.com/

En bra start kanske?

/L
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera