Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaAnders
Jävla skit lagg

Jobbat hela dagen så kommer man hem och får syn på artiklar om detta. Rusar in på flashback men - pang bom! Error...
Ingen vänlig själ som kan sammanfatta kort vad som hänt? Går ju inte att komma åt någonting just nu

41 718 besökare online

Jag tror aldrig att jag har sett mer än 40 000 online innan och jag har vart medlem sen förra året, fast med ett annat konto. I ts förra tråd i övrigt som blev låst sa någon att det var pga att polisen nu var här på fb som det laggar.
Vad som har hänt? Ja, en kille startar ett konto idag med nicket "lurifax" eller något liknande och skapar 11.51 en tråd där han säger att han ska hänga sig själv i direktsändning på nätet. Flera personer antar nog att han trollar (med tanke på nicket och att han reggade sig idag) och skriver "lycka till" och "du är feg, du kommer aldrig våga" osv. Jag bör förresten nämna att jag var inte online under händelsen. Sedan länkar han till en sida där han hänger sig live. Några lyckas luska ut uppgifter im honom, vissa ringer till 112 andra outar uppgifter om honom i tråden men dessa inlägg tas bort av mod pga brott mot 1.06. Och självklart så spred sig även detta till 4chan.
Till slut kommer iaf polisen till platsen men vad jag har förstått så lyckades de inte återuppliva honom och han är nu död enligt vad jag har förstått. Expressen skrev om händelsen och berättade då att det var på fb som han startade en tråd om detta.