2021-06-20, 21:36
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malu4
https://www.aftonbladet.se/kungligt/...us-i-stockholm

Var ligger denna tomt?

Fågelbro nånstans enligt radion. Hoppas dom tänker miljövänligt, skippar helikoptern och åker bil, så dom får se trafikkaoset som ön erbjuder på somrarna
Citera
2021-06-21, 14:11
Medlem
Fågelbrolandet, en sjötomt.
Citera
2021-06-30, 19:43
Medlem
I dagens utgåva av Expressen framkommer "LYXPLANER" med mera för Kronprinsessparets nya sjöbostad på Värmdö.
De ska ha en större förmögenhet att göra sig av med efter försäljningen av H&M-aktier.

Förutom en nyanlagd pool och nya hus kommer "allt ramas in av ett två och ett halvt meter högt plank och en mur". Haha, det är tydligen så att folk försöker ta sig in på deras tomt vid Haga slott har jag hört också.

Tomten ska tydligen vara 16 386 kvadratmeter stor och de kommer även att förfoga över 7 359 kvadratmeter vattenareal. Nu borde det väl vara tillräckligt, de har ju även Haga slott och Solliden!
Senast redigerad av Valyth 2021-06-30 kl. 19:46.
Citera
2021-08-02, 07:42
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Kronprinsessan som också har dyslexi talar förutom svenska, engelska, tyska och franska.

Tyska pratar Viktoria mer eller mindre flyttade då hennes morföräldrar var tysktalande

Har du några bevis på detta, typ Youtubeklipp? Jag har nämligen väldigt svårt att tro det. Hon kan ju knappt formulera en mening på svenska, eller läsa en färdigskriven svensk text högt.
Citera
2021-08-02, 08:50
Medlem
Pershagen76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Har du några bevis på detta, typ Youtubeklipp? Jag har nämligen väldigt svårt att tro det. Hon kan ju knappt formulera en mening på svenska, eller läsa en färdigskriven svensk text högt.

Äh lägg ner, jag har pratat med henne flera gånger och hon är väldigt välartikulerad. Kanske är hon nervös att tala inför folk/media.
Citera
2021-08-15, 14:21
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valaam
Borde inte detta vara Vickans stora chans att tillträda tronen innan hon blir pensionär?

Kan väl inte vara så svårt att hyra ngn smittad att avlägga visit med legitimt skäl, så att hon (och vi) blir av med gamlingarna.

Förrexten ska visst farsan hennes snacka i tv i kväll, så kanske ska han meddela sig som smittad.

Större chans att man dör av franken-vaccinet än av covid-flunsan!

Förresten så har Kungen vaxxat sig...

Om du kollar min signatur, så har Vickan en stor chans att tillträda tronen om ett par dagar...
Senast redigerad av Död o återfödd 2021-08-15 kl. 14:27.
Citera
2021-08-15, 14:50
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Större chans att man dör av franken-vaccinet än av covid-flunsan!

Förresten så har Kungen vaxxat sig...

Om du kollar min signatur, så har Vickan en stor chans att tillträda tronen om ett par dagar...

"Kungen är död, leve Drottningen!" i övermorgon, alltså? Vet du, om du skulle ha rätt, så ska jag börja tro på sådant där tok!
Citera
2022-01-02, 03:11
Medlem
Kroulls avatar
Har precis satt den här låten på repeat...

"José Feliciano performs Every Breath You Take at the Polar Music Prize ceremony 2017"

https://www.youtube.com/watch?v=1gZWIE081po

Tre makalösa personer: Århundradets gitarrsolo, Stings pokerface och Victorias...

Är Victoria fullständigt omusikalisk?
Citera
2022-01-02, 03:15
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroull

"José Feliciano performs Every Breath You Take at the Polar Music Prize ceremony 2017"

Tre makalösa personer: Århundradets gitarrsolo, Stings pokerface och Victorias...

Kan ko råma, kan en häst gnägga?
Skicka tebaka dem till Ryssland...
Citera
2022-01-04, 20:04
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroull

Det va bland det roligaste jag nånsin sett .. Stackars Sting.

Victoria är jävligt pinsam här, för ingen går på att hon tycker det är så bra som hon låtsas att det är !

Det är så mycket guldögonblick i den här videon. När papa knugen tillochmed ser lika obekväm ut som sting Lol

Nä det här visar bara på en stor falskhet hos Victoria !

förresten nån som hört om victoria och daniels äktenskapsproblem nånting? det papperskorgades nyss en tråd på ämnet !!
Citera
2022-01-04, 20:09
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Det va bland det roligaste jag nånsin sett .. Stackars Sting.

Victoria är jävligt pinsam här, för ingen går på att hon tycker det är så bra som hon låtsas att det är !

Det är så mycket guldögonblick i den här videon. När papa knugen tillochmed ser lika obekväm ut som sting Lol

Nä det här visar bara på en stor falskhet hos Victoria !

förresten nån som hört om victoria och daniels äktenskapsproblem nånting? det papperskorgades nyss en tråd på ämnet !!
Är hon inte utvecklingsstörd? När hon var yngre kunde man nästan se att hon hade något kromosomfel. Dyskalkyli, dyslexi och troligen en lättare hjärnskada.
Citera
2022-01-04, 20:17
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Är hon inte utvecklingsstörd? När hon var yngre kunde man nästan se att hon hade något kromosomfel. Dyskalkyli, dyslexi och troligen en lättare hjärnskada.

kromosomfel haha, ja kanske att det finns lite downs syndromdrag där jag vet inte, hon har ju iallafall den däringa fisk-hakan

läs och skriv plus svårigheter med matematik har papa knugen så det är väl lika samma ... tror hon kommer göra hans jobb bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in