2012-02-23, 03:08
Medlem
alittleawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Finns väl rätt mycket personal och någon kanske vill tjäna lite extra kosing. Tror nog all information om än liten betalar en hel del just nu

Jo, fan det är ju sant att tidningarna suktar efter minsta lilla info just nu. Tror dock det är ett relativt stort säkerhetspådrag kring kronprinsessan nu så det står nog SÄPO-vakter i hela korridorerna som kan pulverisera mobiltelefoner med sina bara händer.
Citera
2012-02-23, 03:09
Medlem
RobieBwois avatar
Nu har jag inga fördomar, men vad tror ni händer om ungen blir cp-skadad? Kommer bli lite jobbigt att lyssna på i framtiden...
Citera
2012-02-23, 03:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qnaserisqnasig
det mest intressanta är vad händer med alla dom andra som skall föda samtidigt som Victoria? Kommer polisen att släppa in dom eller är det total stop nu så ingen kan läcka bilder?

Intressant om det är någon kvinnlig journalist som smiter under en kudde under tröjan och försöker knalla in
Citera
2012-02-23, 03:11
Medlem
Lodjurens avatar
Tronarvingen kommer att kallas för hen och fostras in i rollen som drung hälsar hovet i en pinfärsk kommuniké
Citera
2012-02-23, 03:12
Medlem
Nudie86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Intressant om det är någon kvinnlig journalist som smiter under en kudde under tröjan och försöker knalla in

Högst otroligt. Finns väl kvinnliga poliser som ber en vackert blotta magen innan ingång.
Citera
2012-02-23, 03:13
Medlem
ragingcows avatar
Hoppas att hon får missfall.
Citera
2012-02-23, 03:13
Medlem
KuKluxKlans avatar
Jag kan göra alla besvikna som hoppas på ett CP-barn till konung. Det regleras i successionsordningen(grundlag). Ett CP-barn kan ej ärva tronen.

Själv hoppas jag innerligt på ett gossebarn.
Citera
2012-02-23, 03:14
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Kommentar från Karl
Vad händer om barnet är sjukt typ cp skada eller nån annan?

Hmmm.
Citera
2012-02-23, 03:14
Medlem
Citat:
Carina Bergfeldt:
Vi har några reportrar och fotografer och tv-reportrar på plats, sedan är det ett par kollegor med mig här på redaktionen.
Och ett gäng redigerare och chefer.

tycker det är dåligt av aftonbladet att inte svara på claes fråga angående hur många centimetrar hon är öppen nu med så mycket personal på plats.

Det är ta mig fan ingen live rapportering utan denna viktiga information!

Citera
2012-02-23, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qnaserisqnasig
tycker det är dåligt av aftonbladet att inte svara på claes fråga angående hur många centimetrar hon är öppen nu med så mycket personal på plats.

Det är ta mig fan ingen live rapportering utan denna viktiga information!

Journalister har inte tillgång till förlossningssalen.
Citera
2012-02-23, 03:16
Medlem
alittleawesomes avatar
Frågorna som ställs i aftonbladets livechatt kan vara något av det roligaste på länge.
Citera
2012-02-23, 03:17
Medlem
Gatecreepers avatar
Här är ett klipp filmat från BB innan Victoria ska föda:
http://www.youtube.com/watch?v=A4VbOHvaPRc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem