Resultat: Inga oneliners, uttryck här istället
Vila i frid
72,95%
6815 röster
Den feges utväg
27,05%
2527 röster
2010-10-22, 18:21
Medlem
Gud vad tragiskt. Jag hoppas verkligen INNERLIGT att han är på ett bättre ställe, och vilket hemskt sätt att dö på, med massa oempatiska idioter som hejjar på en. Fan vad hemskt. VILA I FRID! Hoppas han är fri nu!
2010-10-22, 18:40
Medlem
odbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarabell
Gud vad tragiskt. Jag hoppas verkligen INNERLIGT att han är på ett bättre ställe, och vilket hemskt sätt att dö på, med massa oempatiska idioter som hejjar på en. Fan vad hemskt. VILA I FRID! Hoppas han är fri nu!

Varför avfärda hans sätt att dö på som speciellt hemskt ( alla sätt att dö på är otrevliga och hemska ), jag tror LurifaxFlux var intelligent och mycket medveten om att hans val att skapa en tråd och låta sitt självmord förevigas med hjälp av en kamera skulle mötas med det som alla som skriver liknande trådar på Flashback.
Döm inte ut LurifaxFlux som en ovetande dåre som hamnade i händerna på osympatiska människor som inte trodde på hans poster, det är verkligen inte ett smickrande sätt att komma ihåg honom.
2010-10-22, 19:41
Medlem
Tullamores avatar
Hur hade han satt fast snaran i taket? Hade han proppat upp den med slagborrmaskin?
Törs fan inte se detta.
2010-10-22, 19:42
Bannlyst
Jag hoppas och tror fortfarande att han publicerade det hela pga hämnd. Att han ville få sina föräldrar att må dåligt (precis som han hade gjort) och att han ville få flashbackidioterna att må dåligt. Och det lyckades han med!! Just att han la ut det på flashback var ju knappast en slump. Det är här man hittar de allra värsta psykopaterna, ondskan själv. Så tugga i er bilderna bara
2010-10-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Jag hoppas och tror fortfarande att han publicerade det hela pga hämnd. Att han ville få sina föräldrar att må dåligt (precis som han hade gjort) och att han ville få flashbackidioterna att må dåligt. Och det lyckades han med!! Just att han la ut det på flashback var ju knappast en slump. Det är här man hittar de allra värsta psykopaterna, ondskan själv. Så tugga i er bilderna bara

Nej..nej.. han har världens finaste familj och han älskade dom. Du måste vara en av dom värsta psykopaterna här på forumet då så som du snaskat i bilderna.
2010-10-22, 19:53
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Hur hade han satt fast snaran i taket? Hade han proppat upp den med slagborrmaskin?
Törs fan inte se detta.

Han använde sig av en kabel som han hade satt fast vid balkongen.
2010-10-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Han använde sig av en kabel som han hade satt fast vid balkongen.

nej i en dörrpost var det väl?
2010-10-22, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mallan70
Nej..nej.. han har världens finaste familj och han älskade dom. Du måste vara en av dom värsta psykopaterna här på forumet då så som du snaskat i bilderna.

Så det var för att han tyckte om sina föräldrar som han la ut bilderna? Haha tror du på det själv? Klart han visste att de skulle må dåligt av det. Hans korkade mamma har ju redan gnällt om det, att folk ska sluta sprida bilderna. Varför gör hon det då?
2010-10-22, 20:18
Medlem
stureplansbrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Så det var för att han tyckte om sina föräldrar som han la ut bilderna? Haha tror du på det själv? Klart han visste att de skulle må dåligt av det. Hans korkade mamma har ju redan gnällt om det, att folk ska sluta sprida bilderna. Varför gör hon det då?
Det är nu jag vill skrika TROLL!
Men för att inte göra hela inlägget onödigt, varför skulle det vara riktat mot hans föräldrar på någotvis?
2010-10-22, 20:19
Medlem
vos avatar
"Hängning" då hänger man väl och dinglar med repet runt halsen.

Men den här killen "hängde" sig med ett rep som var kort nog att han kunde sitta. Hur går hängning till egentligen? Hur funkar det, hur dör man?
2010-10-22, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stureplansbrat
Det är nu jag vill skrika TROLL!
Men för att inte göra hela inlägget onödigt, varför skulle det vara riktat mot hans föräldrar på någotvis?

Vem mår dåligt av en persons självmord - jo mamma och pappa.

Vem mår extra jättedåligt av att se det - jo mamma och pappa.

Förutsatt att de har nånting innanför pannbenet, men det vet man ju inte i detta fallet.
2010-10-22, 20:27
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan70
nej i en dörrpost var det väl?

Dörrposten vid balkongen, shit the same

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem