2023-10-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Skönt! Finns det bild på idioten?
Ingen bild i dödsannonsen iallafall.
Citera
2024-11-28, 20:56
Medlem
Saab-Turbos avatar
VEt man hur kräket dog?
Citera
2024-11-28, 20:56
Medlem
Saab-Turbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saab-Turbo
VEt man hur kräket dog?
Jens Bergman då alltså hehe
Citera
2024-11-29, 09:42
Citat:
Ursprungligen postat av Saab-Turbo
VEt man hur kräket dog?

Vet ej vad dödsorsaken var men utifrån dödsdatum 2023-08-00 dog han inte på ett sjukhus utan troligen hittats avliden i bostaden eller på annan plats.
Citera
2024-12-12, 00:41
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Skönt! Finns det bild på idioten?

Sök på jens-bergman död på posts på Facebook så får du upp två bilder
Citera
2024-12-14, 20:34
Medlem
Var man inte lite sen från polisens sida att efterlysa Lars som försvunnen. Hur kände lars dessa som var skyldiga mordet på han som drunknade? Vem var det som mördade Lars? Var det Maud och hennes vän som hjälpte Jens och Marko så att han inte skulle vittna?
Citera
2025-08-03, 15:49
Medlem
Jag har en stark känsla att han är nersänkt med ordentligt tunga vikter på havets botten mitt ute i skärgården bland öarna.
Citera
2025-08-03, 17:21
Medlem
Skaraborg2s avatar
Vilket var det exakta datumet för hans försvinnande?

Är det någon som känner till det exakta datumet då Lars Abrahamsson försvann från sitt hem?

Måste i a f fall ha varit strax innan den 11 september 2002 då rättegången inleddes.
Citera
2025-08-05, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Är det någon som känner till det exakta datumet då Lars Abrahamsson försvann från sitt hem?

Måste i a f fall ha varit strax innan den 11 september 2002 då rättegången inleddes.
Jag kan bara ställa samma fråga som du Skaraborg2. Vore verkligen till hjälp att veta om inte annat om någon med säkerhet kan säga ” jag såg honom då och där” så man har lite bättre tidspann att gå på.
Citera
2025-08-05, 13:22
Medlem
Skaraborg2s avatar
September 2002.

Citat:
Ursprungligen postat av Vampiregirl
Jag kan bara ställa samma fråga som du Skaraborg2. Vore verkligen till hjälp att veta om inte annat om någon med säkerhet kan säga ” jag såg honom då och där” så man har lite bättre tidspann att gå på.

Abrahamssons försvinnande är märkligt så till vida att ingen verkar veta när han sågs sista gången tillsammans med en främmande man.

Hans försvinnande är ju "bara" snart 23 år gammalt. Det finns fall som är t. ex. 60 år och äldre där man vet exakt datum då personen sågs för sista gången. Gällande Lars Abrahamsson vet vi enbart att detta skedde i september samt att det måste ha skett innan den 11.
Citera
2025-08-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Abrahamssons försvinnande är märkligt så till vida att ingen verkar veta när han sågs sista gången tillsammans med en främmande man.

Hans försvinnande är ju "bara" snart 23 år gammalt. Det finns fall som är t. ex. 60 år och äldre där man vet exakt datum då personen sågs för sista gången. Gällande Lars Abrahamsson vet vi enbart att detta skedde i september samt att det måste ha skett innan den 11.
Ja, det är det som gör det så svårt att försöka hitta rena fakta här. Det borde ju ha skett i nära anslutning till att dessa trevliga invider fått på något sett reda på att han sk ” golat ner dom” och han var ju en risk för dom såklart. Men om han pga sitt leverne med dessa personer inte hade så mycket kontakt med andra är det ju kanske inte konstigt om anhöriga osv inte reagerar på att de inte får kontakt.
Citera
2025-08-05, 17:23
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ett försvinnande som kommer att förbli ouppklarat.

Citat:
Ursprungligen postat av Vampiregirl
Ja, det är det som gör det så svårt att försöka hitta rena fakta här. Det borde ju ha skett i nära anslutning till att dessa trevliga invider fått på något sett reda på att han sk ” golat ner dom” och han var ju en risk för dom såklart. Men om han pga sitt leverne med dessa personer inte hade så mycket kontakt med andra är det ju kanske inte konstigt om anhöriga osv inte reagerar på att de inte får kontakt.

Kan vara fullt möjligt.

Samma dag som LA kom att synas med den okände mannen lär han ha mist livet. Med tanke på att det handlar om en ö så tror jag att det var i vatten som hans kropp hamnade. "Paketerad" med vikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in