[quote=Actividentity]
Citat:
Ursprungligen postat av liksombara
Uppenbarligen är det du som skäms att Anna är muslim inte Anna. Anna är muslim, hon konverterade frivilligt. Senast i oktober 2010 var hon muslim och levde tillsammans med en muslimsk man.
Är Anna medlem i Svenska kyrkan?
Har Anna gift sig "inom kort" som Ia Sweger hävdade att hon skulle göra?
Vad hände egentligen med barnens pengar?
Hur kunde Ia Sweger veta att Anna skulle dra med barnen?
Av vilken anledning fick inte Barnenheten kalla in Osama som de ville?
Hur mycket betalade Anna till Helen Engström för riskbedömningen?
Vad säger Lina Lundin vid organisationen Saknade Barn nu när det kommit fram att Anna fått hjälp av dem också när hon tog barnen i maj?
Svar på dina frågor(får se om du nu kommer med svar på folks frågor istället för att kringå saker):
Skäms eller inte skäms, det är du som säger sånt inte jag. Jag säger bara vad jag vet. Även det att hon inte är muslim oktober 2010, men det spelar ingen roll för du kommer säga emot.
Ang hennes pojkvän så har du faktiskt inget med det att göra om han är kristen eller muslim eller inget. Mamman är inte med i svenska kyrkan enl uppgift, att gå ur kyrkan var ETT KRAV då de gifte sig.
Jag själv har gått ur svenska kyrkan, men är inte jude eller muslim eller hindu för det.
Annas giftemål är inte din sak att bry dig om heller, om hon är gift eller ej borde väl inte intressera dig. Osama har ju redan kollat upp det och lagt upp det på bloggen så varför fråga.
Tja Ia är såvitt jag vet Annas advokat.
Det var mamman som hade kontaktat soc om sin oro, hon hade egentligen ingen skyldighet att ens låta Osama komma, han blev tillfrågad ett x antal gånger innan, men tyckte det var trams.
Osama själv har ju mailat Helene, så han borde veta vad det kostar, dvs inget.
Det får du fråga Lina Lundin om.