2013-03-29, 18:03
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Själv är jag bara intresserad av vad Gunnel själv har för åsikt om det och hur hon känner för blodspengarna.
Ja, det lär du knappast få reda på i den här tråden. Så du är nog i praktiken mest intresserad av att spamma en skvallertråd om Gunnel Bildt med dina åsikter om hennes pappa.

Citat:
Visst får de andra i styrelsen skit för detta.
Jaså? Vilka är dessa andra som får skit för detta då, öht?

Citat:
Men är det inte lite speciellt att vi faktiskt under dessa misstankar väljer att ha en sån person som utrikesminister? Vi talar om massmord för pengar. Men som sagt för min del i den här tråden så handlar det bara om hur Gunnel ser på det.
Vilket du alltså knappast kommer att få reda på här. Hennes mailadress som lundastudent är gissningsbar, du kan ju maila den och fråga henne direkt och posta svaret i tråden?. Vidare har väl Gunnel ingen anledning till att se annorlunda på pappans engagemang i Lundin Oil bara för att han nu är utrikesminister? Det är ju en rent politisk eller journalistisk vinkel.

Citat:
Att bildgoogla "gunnel bildt" och få de svar man får äcklar mig faktiskt. Då menar jag inte att flickan äcklar mig, utan det är vad folk gör med bilderna och hur de arbetat för att det ska komma upp som första sökningsalternativ. Det tyder på att den som har gjort det inte har annat än eget påhitt som antagligen inte heller fastnar för de som är normalbegåvade. Det gör det iof ännu mer intressant att veta hur Gunnels tankar kring det snurrar i hennes huvud.
För att vara ärlig tror jag att hon uteslutande, om hon fick reda på det, skulle bli förbannad på de lowlives som har knåpat ihop bilderna. Det rör sig uppenbarligen om människor som man lämpligen anlitar Anticimex om man har problem med. Varför behöver man gå längre än så i analysen?
Citera
2013-03-29, 20:39
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Ja, det lär du knappast få reda på i den här tråden. Så du är nog i praktiken mest intresserad av att spamma en skvallertråd om Gunnel Bildt med dina åsikter om hennes pappa.

Jaså? Vilka är dessa andra som får skit för detta då, öht?

Vilket du alltså knappast kommer att få reda på här. Hennes mailadress som lundastudent är gissningsbar, du kan ju maila den och fråga henne direkt och posta svaret i tråden?. Vidare har väl Gunnel ingen anledning till att se annorlunda på pappans engagemang i Lundin Oil bara för att han nu är utrikesminister? Det är ju en rent politisk eller journalistisk vinkel.

För att vara ärlig tror jag att hon uteslutande, om hon fick reda på det, skulle bli förbannad på de lowlives som har knåpat ihop bilderna. Det rör sig uppenbarligen om människor som man lämpligen anlitar Anticimex om man har problem med. Varför behöver man gå längre än så i analysen?

Nej du har fel. Jag misstänker att jag inte kommer få svar från Gunnel här i tråden, men det kan ju finnas de som känner henne, har talat med henne om det osv. Eller?

Resten angående Lundin Oil med mera är inte saker som jag har tagit upp. Mest att jag har svarat på frågor som leder dit. Jag tycker att jag flera gånger däremot har klargjort vad jag faktiskt är ute efter. Nämligen:
Vad anser Gunnar om pappas blodspengar? Använder hon själv pengarna? Bekommer det henne på nåt sätt eller skiter hon fullständigt i om en å annan neger har fått sätta livet till för hennes eventuella kaffelatte. Typ.

Måste väl vara en av de mest intressanta frågorna i den här tråden om Gunnel? Förutom det vanliga som intresserar killar då.

Klart hon känner till vad googles bildsök ger på hennes namn. Om hon inte själv har upptäckt det så har någon gjort henne uppmärksam på det. Det kan jag lova dig. Har hon deltagit i någon form av kurs, workshop för cv-skrivning så har hon gjorts uppmärksam på det. Därför är en annan intressant fråga. Kan hennes google-bild-sökning ligga henne i fatet när hon söker jobb? Jag vet att jag själv inte skulle ta någon hänsyn till det eftersom jag vet vad som ligger bakom. Någonting som jag antar att det flesta känner till. Men jag antar att det ändå måste vara jobbigt rent psykiskt att möta de bilder som dyker upp när man söker på sig själv. Därmed så tycker jag det är konstigt att hon (eller någon hon känner, pappas folk) jobbar stenhårt för att förändra googles resutlat?

Kanske vore något för flashback-communityn att försöka förändra? Att få folk att sprida hennes bra bilder i syfte att putta ner de dåliga bilderna. Skulle också vara intressant att se hur bra man kunde lyckas. Skulle en sån tråd vara fel här på flashback?
Citera
2013-03-29, 21:21
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Nej du har fel. Jag misstänker att jag inte kommer få svar från Gunnel här i tråden, men det kan ju finnas de som känner henne, har talat med henne om det osv. Eller?

Resten angående Lundin Oil med mera är inte saker som jag har tagit upp. Mest att jag har svarat på frågor som leder dit. Jag tycker att jag flera gånger däremot har klargjort vad jag faktiskt är ute efter. Nämligen:
Vad anser Gunnar om pappas blodspengar? Använder hon själv pengarna? Bekommer det henne på nåt sätt eller skiter hon fullständigt i om en å annan neger har fått sätta livet till för hennes eventuella kaffelatte. Typ.

Måste väl vara en av de mest intressanta frågorna i den här tråden om Gunnel? Förutom det vanliga som intresserar killar då.

Klart hon känner till vad googles bildsök ger på hennes namn. Om hon inte själv har upptäckt det så har någon gjort henne uppmärksam på det. Det kan jag lova dig. Har hon deltagit i någon form av kurs, workshop för cv-skrivning så har hon gjorts uppmärksam på det. Därför är en annan intressant fråga. Kan hennes google-bild-sökning ligga henne i fatet när hon söker jobb? Jag vet att jag själv inte skulle ta någon hänsyn till det eftersom jag vet vad som ligger bakom. Någonting som jag antar att det flesta känner till. Men jag antar att det ändå måste vara jobbigt rent psykiskt att möta de bilder som dyker upp när man söker på sig själv. Därmed så tycker jag det är konstigt att hon (eller någon hon känner, pappas folk) jobbar stenhårt för att förändra googles resutlat?

Kanske vore något för flashback-communityn att försöka förändra? Att få folk att sprida hennes bra bilder i syfte att putta ner de dåliga bilderna. Skulle också vara intressant att se hur bra man kunde lyckas. Skulle en sån tråd vara fel här på flashback?

Du skriver en massa skit i ditt inlägg, är du påtänd eller bara allmänt galen?
Ja inte fan vet jag, men det får du själv svara på.

Eller också är det så att den här fröken Gunnel kanske är en blandning av pappa Carl och mamma Mia; Auktoritär men vill ändå inte synas i rampljuset.
Citera
2013-03-30, 22:56
Medlem
Skidaddles avatar
Det skulle vara en rätt surrealistisk upplevelse att ha sex med henne, för allt jag ser i henne är Carl Bildts ansikte i en jävligt sexig kropp. Ska man komma i henne eller klippa till henne, liksom? Är det en turn-on eller turn-off? Får man bånge av möjligheten att sätta hans avkomma, eller skulle den slakna på grund av likheten? Skulle den resa sig igen av tanken på en massa dirty revenge-sex? Jag säger som Woody Allen: I'd like to do with her what he did to this country...
Citera
2013-03-30, 23:08
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
HAHA, Google-sökningen är ovärdelig

Kollade googlelänken. Vilka sjuka jävla rättshaverister det finns i detta landet...Öppna psykvården för fan..
Citera
2013-04-01, 12:03
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Det skulle vara en rätt surrealistisk upplevelse att ha sex med henne, för allt jag ser i henne är Carl Bildts ansikte i en jävligt sexig kropp. Ska man komma i henne eller klippa till henne, liksom? Är det en turn-on eller turn-off? Får man bånge av möjligheten att sätta hans avkomma, eller skulle den slakna på grund av likheten? Skulle den resa sig igen av tanken på en massa dirty revenge-sex? Jag säger som Woody Allen: I'd like to do with her what he did to this country...

Vilket smaklöst inlägg. Jag förstår upprikigt sagt inte vad "allmänt Carl Bildt-hat" har att skaffa med hans dotter. Dock är det typiskt för vänsterns retorik, hat och personförföljelse att begagna sig av sådana skamgrepp.

Jag ber ansvarig moderator rensa bort inlägg som avhandlar Carl Bildt och Lundin Oil från tråden.
Citera
2013-04-01, 12:22
Skvaller hit och skvaller dit. Men detta är ett lågvattenmärke.
Men vad har egentligen Gunnel gjort för att förtjäna allt detta skitsnack och påhopp?
Hon kan inte välja vilken pappa hon ska ha. Och vad han gör, kan inte hon hjälpa.
Senast redigerad av SirSaWa 2013-04-01 kl. 12:36.
Citera
2013-04-01, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neiru
Det diskuteras om min syster ser jag. Måste säga att ni har skrapat ihop en del rolig info om henne!

Kul när brorsan försöker att styra upp
sättet påminner lite om hans farsa ...
Citera
2013-04-01, 12:35
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Vilket smaklöst inlägg. Jag förstår upprikigt sagt inte vad "allmänt Carl Bildt-hat" har att skaffa med hans dotter. Dock är det typiskt för vänsterns retorik, hat och personförföljelse att begagna sig av sådana skamgrepp.

Jag ber ansvarig moderator rensa bort inlägg som avhandlar Carl Bildt och Lundin Oil från tråden.

I beg to differ. Carl Bildt har allt i världen att göra med Gunnel Bildt. Framförallt eftersom hon är så jävla lik honom rent utseendemässigt. Det går inte att komma ifrån att skvaller om henne går in på dom ämnena. Det är som om Adolf Hitler hade haft en dotter som varit jävligt lik honom, fast utan mustach. Hade du tagit chansen? Eller bara känt dig äcklad?
Citera
2013-04-01, 22:42
Medlem
Tomtenoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
I beg to differ. Carl Bildt har allt i världen att göra med Gunnel Bildt. Framförallt eftersom hon är så jävla lik honom rent utseendemässigt. Det går inte att komma ifrån att skvaller om henne går in på dom ämnena.
Visst har de två en koppling IRL, men nu är detta en tråd om Gunnel och inte hennes farsa. Självfallet kommer det dyka upp en massa grejer som kan kopplas till Calle och hans olja, men tråden har helt spårat ut efter att fanatiska Calle-hatare är inne och propagerar sina åsikter!
Kan vi inte hålla oss till trådens huvudperson och låta farsan få en egen tråd om ni nu vill skriva av er om hans affärer?
Själv vill jag veta mer om Gunnel, men skiter fullständigt i Calle!
Citera
2013-04-02, 10:54
Medlem
Hur är hennes relation till Anna Maria Corazza Bildt, brukar dom träffas?
Och hur är relationen till hennes halv- och lillebror Gustaf?
Citera
2013-04-02, 23:26
Medlem
Tomtenoss avatar
Finns det inga baddräktsbilder eller något annat kul som skulle kunna liva upp tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in