2013-03-29, 18:03
Citat:
Ja, det lär du knappast få reda på i den här tråden. Så du är nog i praktiken mest intresserad av att spamma en skvallertråd om Gunnel Bildt med dina åsikter om hennes pappa.
Ursprungligen postat av nedboy
Själv är jag bara intresserad av vad Gunnel själv har för åsikt om det och hur hon känner för blodspengarna.
Citat:
Jaså? Vilka är dessa andra som får skit för detta då, öht?
Visst får de andra i styrelsen skit för detta.
Citat:
Vilket du alltså knappast kommer att få reda på här. Hennes mailadress som lundastudent är gissningsbar, du kan ju maila den och fråga henne direkt och posta svaret i tråden?. Vidare har väl Gunnel ingen anledning till att se annorlunda på pappans engagemang i Lundin Oil bara för att han nu är utrikesminister? Det är ju en rent politisk eller journalistisk vinkel.
Men är det inte lite speciellt att vi faktiskt under dessa misstankar väljer att ha en sån person som utrikesminister? Vi talar om massmord för pengar. Men som sagt för min del i den här tråden så handlar det bara om hur Gunnel ser på det.
Citat:
För att vara ärlig tror jag att hon uteslutande, om hon fick reda på det, skulle bli förbannad på de lowlives som har knåpat ihop bilderna. Det rör sig uppenbarligen om människor som man lämpligen anlitar Anticimex om man har problem med. Varför behöver man gå längre än så i analysen?
Att bildgoogla "gunnel bildt" och få de svar man får äcklar mig faktiskt. Då menar jag inte att flickan äcklar mig, utan det är vad folk gör med bilderna och hur de arbetat för att det ska komma upp som första sökningsalternativ. Det tyder på att den som har gjort det inte har annat än eget påhitt som antagligen inte heller fastnar för de som är normalbegåvade. Det gör det iof ännu mer intressant att veta hur Gunnels tankar kring det snurrar i hennes huvud.