• 1
  • 2
2010-10-09, 16:28
Medlem
JagSkrevs avatar
Ja du har ju redan fått tips på hur du kan göra, det lättaste är nog att gå in via kontrollpanelen och ta bort spelen via Lägg till eller ta bort program och sedan kolla om det ligger kvar någon mapp där spelet var installerat. Och om det ligger kvar något ta bara bort det.

Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Tack, ska ta mig en titt
Det MondoBizarro menade var att tråden blev flyttad från Spel-forumet till Windows-forumet
Citera
2010-10-09, 16:39
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...]
Grejen är bara att det är ett spel som jag köpt genom steam, som sparar info om spelet, på spelet oavsett hur många gånger jag prövar att avinstallera det [...]
En idé måste väl också vara att söka igenom registret och radera poster som har med spelet (och möjligen med Steam) att göra?

Jag reserverar mig dock för att detta med att radera manuellt i systemregistret kan vara en vansklig sak! Alternativet är att använda något städningsprogram typ CCleaner för att ta bort överflödiga registerposter.
Citera
2010-10-10, 00:07
Medlem
Norlins avatar
Citat:
Grejen är bara att det är ett spel som jag köpt genom steam, som sparar info om spelet, på spelet oavsett hur många gånger jag prövar att avinstallera det
Ledsen om jag just våldtog era vilda fantasier!

Vilket spel är det? För info i spelet sparas oftast i din steamprofil som ligger på någon sever långt bort åt helvete och inte lokalt på din dator.
Citera
2010-10-10, 11:39
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norlin
Vilket spel är det? För info i spelet sparas oftast i din steamprofil som ligger på någon sever långt bort åt helvete och inte lokalt på din dator.

Det gäller Call of Duty; Modern Warfare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in