2010-10-08, 07:34
Medlem
MrJackssons avatar
Jag var uttråkad i natt så jag satte på Voddler. Tydligen så har de tagit dit en adult section medan jag har varit borta. Anyways, man som man är, så kollade man in det. Tre filmer var "free", så jag satte slumpmässigt på Phantom Love utan några större förväntningar.

Med Griffin Drew i huvudrollen (fruktansvärt fina ögon och en underbar kropp) så är det en blandning av nutid och början av 1900-talet, tror jag. Jag tipsar om den bara för att den finns för vem som helst att se på Voddler, så inga svårigheter.

Nyckelord: 1900-tal. Softcore. En lesbisk scen och ett flertal andra heterosexuella scener. En berättelse.

Riktigt sevärd, speciellt med tanke på vilket skitväder det är i dag. Den rätt "okejiga" berättelsen gör också att ejakulation ej är ett måste, utan man kan bara luta ögonen på Griffin Drew's schyssta kropp.

IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0285896/
Citera
2010-10-08, 08:08
Medlem
MrJackssons avatar
Jag blev osäker nu i efterhand på skådespelarnamnet, men skådespelaren jag refererar till är i alla fall den blonda tjejen som är i dåtid, dvs. 1900-talet i filmen.
Citera
2010-10-08, 12:23
Medlem
MrJackssons avatar
Hur fan in i helvete kan ni inte ha kommenterat det här so far? Jag blev helt kär i denna softcore-film, och det är först nu som jag har börjat inse att stora bröst kaaaanske är bättre än små.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in