Har jag allt om bakfoten om det inte var så att denna film gjordes genom en tävling som gick ut på att man skulle göra en så bra film som möjligt med så lite pengar som möjligt?
Förutom tycker jag den är bra fast kan bli lite segdragen och inte en "jag skrattar högt film". Utan mer man njuter av de sega personerna och de klockrent tråkiga kommentarerna
Gillar när han behöver sitt (cerat?!) "real bad" med väldigt klen röst.