2010-10-07, 11:36
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Det r shr att jag har en Asus modell f50sl som jag kpte i maj och den har fungerat bra tills fr ungefr en mnad sen d problemen brjade. I brjan s var det bara att det tog lngre tid nr den startade och att s fort den startade s istllet fr g igng snabbt s var det en vit linje mot en svart skrm uppe i vnstra hrnet som hoppade ner nr datorn startade. I brjan s gick det ganska snabbt och det var inga strre problem men nu s tar det ett jkla tag fr datorn att starta och den lter som fan med ett hakande lte samtidigt som den ibland inte startar alls. Ngon som vet vad det hr problemet kan bero p?
Citera
2010-10-07, 11:51
Medlem
dekanmis avatar
Jag har ungefr samma problem, dock s har den bara varit omjlig att starta en gng annars brukar den alltid vara seg att starta. Vet inte vad det beror p.

Men jag tycker att du ska lmna in datorn dr du kpte den i alla fall (om du nu kpte den ny?) och be dem ta en titt p den. Att datorn brjar krngla nr du bara haft den ett par mnader r inte acceptabelt.
Citera
2010-10-07, 13:04
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Jag har ju garanti men eftersom jag flyttade fr att plugga s r det 30 mil tills dr jag kpte datorn s den kommer frmodligen vara borta ett tag samtidigt som jag behver den. S jag vill helst hitta ngon annan lsning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in