2010-10-07, 08:08
Medlem
Om ni spår i kristallkulan hur kommer det mångkulturella Sverige se ut om tjugo år? Finns det hopp ännu?
Citera
2010-10-07, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Opidus89
Om ni spår i kristallkulan hur kommer det mångkulturella Sverige se ut om tjugo år? Finns det hopp ännu?

Jag tror att det inte kommer finnas en kvarlevande äkta svensk kvar. and thats what we will hope for
Citera
2010-10-07, 08:34
Bannlyst
hahaha herregud.

Kan tänka mig svenska landslaget
Citera
2010-10-07, 08:34
Bannlyst
Det lär vara en kulturkrock hit och dit. Själv tror jag att det kommer se ut som USA gör nu om inte värre.
Citera
2010-10-07, 09:08
Bannlyst
Sverige, vad har de för kultur? Ni ska vara glada att ni fått lite kultur i Sverige, utan mångkulturellen ingt liv i sverige, så är det bara, tråkigt värre!
Citera
2010-10-07, 09:11
Medlem
Goodwrenchs avatar
Jadu, framtiden ser ju ljus ut här. . Jag ska iaf emigrera inom 5 år.
Citera
2010-10-07, 09:21
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RincoStar
Sverige, vad har de för kultur? Ni ska vara glada att ni fått lite kultur i Sverige, utan mångkulturellen ingt liv i sverige, så är det bara, tråkigt värre!

Ni kan tillbe era stengudar i de kurdiska bergen om ni tycker det är spännande. Vi svenskar mår jättebra av vårat "tråkiga" sätt.
Citera
2010-10-07, 10:09
Medlem
the_mechanixs avatar
Jag tror att brytpunkten kommer att komma någonstans då. Vid den tidpunkten kommer 98 % av alla städer, stora som små, i innerstan eller på landsbygden, vara berikade. Man kommer i princip inte kunna åka någonstans utan att träffa på svartmuskiga främlingar som tittar snett på en.
Vid den tiden kommer det också antingen ha startats ett muslimskt parti eller så kommer S ha gjorts om helt till ett. Det innebär inte bara ett hot när man befinner sig på allmän plats, utan även parlamentariskt.
Då kommer svenskens tid att välja sida, antingen tar man kampen mot det ockuperande avskummet eller så ger man bort sina döttrar till dem som fredsgåva. Jag både bävar och ser fram emot det.
Citera
2010-10-07, 10:19
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opidus89
Det kommer se fördjävligt ut. Mängder av uteliggare, skottlossning lite här och var, stölder och tiggare. Alla områden kommer förändras och försämras. Vi kommer ha tydliga no-go-areas, för svenskar, böneutrop fem gånger per dag från moskéerna. Gängkrig kommer vara legio, utbildningsnivån kommer ligga långt under EU-genomsnittet. Kvinnor kommer vara något av en bristvara (invandringen består till stor del av män) och kommer därför känna sig som jagade villebråd. Inget blir bättre, vare sig för invandraren eller för svensken.
Citera
2010-10-07, 10:34
Medlem
Motleys avatar
Det sällan det blir som "worst case scenario" iallafall, men inte heller som de som tror att allt flyter på problemfritt. Jag tror "sanningen" ofta ligger någonstans i mitten.

Är så pass gammal att jag sett exakt samma argument komma och gå i 3 omgångar under 20 års tid, vi borde redan vara vid "worst case scenario" vid det här laget...(invandrarna hade varit i majoritet för längesen) Folks syn har knappt förändrats alls, mer än att "de snor våra jobb" ofta bytts ut till "bidragstagare". (eller så är det båda samtidigt)

Men få har egentligen bra lösningar på problemen eller har ett intresse av att segregeringen ska minska till exempel, man vill inte att de ska komma in i samhället när det väl gäller, trotts att det samtidigt är det man gnäller på.
Senast redigerad av Motley 2010-10-07 kl. 10:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in