2010-10-06, 22:04
Medlem
Tjena fb.

Inatt när jag och flickan min hade sex så möttes jag av en smärta nere vid penisen, vi avbröt samlaget och tog en titt och fick då se att strängen där vid ollonet höll på att ge vika. alltså de va som ett litet hål i mitten av strängen.

Gick inte att ha sex mer då de gjorde för jävla ont. ska jag söka läkarvård eller läker detta kanske av sig själv? Isånnafall om hur länge? 1 dag? 1 vecka?

tacksam för svar.

mvh
Citera
2010-10-06, 22:07
Bannlyst
10 dagar
Citera
Medlem
anooonyms avatar
Gå till läkare o klipp/skär av den annars. Så slipper du oroa dig för att det ska göra ont fler gånger.
Citera
Medlem
Labaratas avatar
Strängen kan gå av, inget farligt alls förutom att det kanske gör ont någon vecka. Prata med nån läkare så du kan få någon salva.
Citera
Medlem
Fludders avatar
Det läker av sig själv, tro mig jag vet.
Citera
2010-10-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fludder
Det läker av sig själv, tro mig jag vet.

du som verkar ha egna erfarenheter, hur lång tid gick de över på ? kan man ha samlag ändå ?
Citera
2010-10-06, 22:15
Medlem
BoWexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Gå till läkare o klipp/skär av den annars. Så slipper du oroa dig för att det ska göra ont fler gånger.

skära av den? blir inte kuken helt sladdrig då? eller blir den längre? (när strängen inte håller tillbaka ollonet.)
Citera
2010-10-06, 23:10
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoWex
skära av den? blir inte kuken helt sladdrig då? eller blir den längre? (när strängen inte håller tillbaka ollonet.)
Förhuden åker inte upp lika mycket av sig själv. Längre, hmm jag har läst/hört att något man ska skära av något för att den ska blir längre. Om det är strängen vet jag inte redigt. Kanske det.

Har själv inte gjort det så jag kan inte alla detaljer. Men jag vet att många skär av den (eller att den helt enkelt 'snap'ar av )
Citera
2010-10-06, 23:32
Bannlyst
Den läker av sig själv

Hela min Sträng gick av en gång Jävligt ont gjorde det

Dom på Ungdomsmottagningen sa jag skulle smörja in strängen med lite Olivolja vanlig

Den läker av sig själv så ingen fara
Citera
2010-10-06, 23:37
Medlem
Fludders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toli56
du som verkar ha egna erfarenheter, hur lång tid gick de över på ? kan man ha samlag ändå ?
Ja det är bara att köra på igen. Det tar ett par dagar innan det läker men det är ingen fara.
Citera
2012-05-02, 23:23
Medlem
Har fått samma problem? Hur i helvete ska den kunna läka på plats igen(ursäkta språkvalet, men gör förbaskingen ont). Är blå och öm där den skulle sitta och inget öppet sår av någon anledning, så då kan den ju omöjligen läka tillbaka? Behöver man uppsöka någon vårdcentral?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in