Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-22, 09:09
Medlem
Savoys avatar
Kan man lita på den där undersökningen? Låter skumt att Trump är så väldigt dominerande i superakademiska Massachusetts.
2016-02-22, 09:41
Medlem
Snapple-s avatar
Mod får smiska mig på fingrarna om jag går OT nu. Men jag måste bara dela med mig av denna videon.

https://www.youtube.com/watch?v=I0tE6T-ecmg

Winter is Trumping!

Kolla i kommentarsfältet, helt underbart!
2016-02-22, 10:28
Medlem
EarlTurners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calling-dannyboy
Donald Trump "-Turn off the lights" https://www.youtube.com/watch?v=x9Gj8npARTU
Only in America
Påminner om när Jim Morrison skulle sjunga låten The End vid Hollywood Bowl 1968 https://www.youtube.com/watch?v=6FMGYycBAMU

Hmm, han kanske är lite full?
2016-02-22, 11:11
Medlem
godhetsapostelns avatar
Känns lite för tidigt att diskutera Massachusetts. Nevada nu på tisdag va?......pollarna känns mindre trovärdiga än i sverige. Flera av mätningarna har ju uppenbarligen agendor (fox, wallstreetjournal).
Men jag tror absolut Trump har fler röster att hämta hos Cruz väljare än någon annan. Deras väljare vill båda ha någon som "tells it how it is", 50/50 "evangelicals" mm
2016-02-22, 11:40
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarlTurner
Hmm, han kanske är lite full?
Han är absolutist, och har aldrig druckit en droppe alkohol i sitt liv, säger han.
2016-02-22, 11:43
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
ECPS ‏@EmersonPolling 3 tim

New #Massachusetts Poll #GOP

@realDonaldTrump- 50%

@marcorubio- 16%

@JohnKasich- 13%

@tedcruz- 10%

@RealBenCarson- 2%

Han har alltså bara gått upp två procentenheter sedan i oktober, då han hade 48% i den senaste Emersonpollen. Detta samtidigt som minst 10 kandidater droppat ut. Talar för min teori att minst 90% av alla kandidaters (utom Cruz) anhängare går till Rubio eller andra etablissemangskandidater (som i sin tur går till Rubio när dessa hoppar av).
2016-02-22, 11:43
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Han är absolutist, och har aldrig druckit en droppe alkohol i sitt liv, säger han.

Åh fy fan som farfar sade.. Lite för guds skull aldrig på en nykterist eller vegetarian!
2016-02-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapple-
Wow, Cruz imploderar. Finns det några andra polls som visar samma sak?

hahaha Cruz har inte mycket att hämta i Massachusetts inte hans område.

Expressen intervjuade två Cruz väljare under valet i lördags och för dem så stod valet mellan Trump och Cruz.
2016-02-22, 12:01
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Han hade nån släkting som var alkis, kommer inte ihåg om det var hans äldre bror eller en farbror.
2016-02-22, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Känns lite för tidigt att diskutera Massachusetts. Nevada nu på tisdag va?......pollarna känns mindre trovärdiga än i sverige. Flera av mätningarna har ju uppenbarligen agendor (fox, wallstreetjournal).
Men jag tror absolut Trump har fler röster att hämta hos Cruz väljare än någon annan. Deras väljare vill båda ha någon som "tells it how it is", 50/50 "evangelicals" mm

Nevada imorgon, South Carolina för Hillary och Bernie?

Trump har 20%+ ledning i Nevada enligt senaste pollarna 15 februari men det är med Bush kvar i racet...under veckan lär det komma lite nya. Inte för att det spelar någon roll i Nevada, Bush support är nästan lika med noll där. 1-3% sist jag kollade. Cruz sjunker som en sten så hans väljare kommer nog till stor del gå till Trump. Bara hardcore Cruz väljarna kommer gå till Rubio.

Bilderberg, NWO osv, dom har redan valt Rubio som deras kandidat. Så vi kommer få se Trump mot Rubio i slutspörten. Deras mål är att få Rubio vs Hillary...båda är deras puppets.
2016-02-22, 12:26
Medlem
kristofferGs avatar
Inga pollar från Nevada än? Förresten, är Nevada ett "caucus" som Iowa?
2016-02-22, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Inga pollar från Nevada än? Förresten, är Nevada ett "caucus" som Iowa?

Ja det är samma process. Inga nya polls än men senaste så har Trump 22% ledning. Cruz tvåa och Rubio trea

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in