Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Skolboksexempel på troll,jag säöger nej. varför läsa en rapport som du vet är fake? vad vill du plantera för ngt dindooonuffin. titta experten, he dindoonuffin he did noooothing. titta åt andra hållet .
Har man lågt iq eller vad? sluta nu . Lögnen om syrien-kriget och varför vi ens är i kriget, varför kriget i Ukraina blev av, Mccain i ukraina side by side med NAZISTTROLL! ni blir trollade allihopa jävla rookies, NGO är det som PUtin förbjöd. Bad Putin - säger NGO organisationerna som t.ex Soros.
fattar man??? Kommunister från sovjet-typen, som är anti-kristna och som vill att vi ska misstro varandra som ett experiment för sin sexuella njutning. kaninhålet är djupare är djupast och jag kan inte alla detaljer här, men snälla vi måste kunna ha en diskussion om dessa faktum.
Jag ar inte den som trollar. Jag har daremot en del problem med tangentbordet som sen nagra dagar tillbaka inte kan skriva svenska bokstaver och fragetecken osv.
Jag anser den inte vara fejk. Att ryssarna har hjalpt Trump i 5 ar ar trovardigt for att de forst ville fa honom att investera i Ryssland i samband med VM 2018. Att ryssarna sen anser att infon de har ar vard mer an en investering pa nagra miljoner och darfor inte anvande den for utpressning ar i det narmaste logiskt. Den ar mycket mer vardefull nu nar Trump blivit president, och kan vara en av anledningarna till varfor ryssarna hjalpt honom vinna valet. Trump har tidigare bara sett Rysslands rovslickande for en rik affarsman, men nu har han formodligen fatt kanna pa FSBs metoder, vilket har gjort honom foglig som en rovknullad getabock. Forr var det Erdolfs revir, men han har ju precis som Trump ocksa blivit BFF med Putin sa jag ar inte ett dugg forvanad.