Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-13, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Varför snackar man ens om rapporten, du vet mest när du inte ens har läst den eller pratar om den, för den är fake och designad att vara fejk och alltid vara fejk, så varför ens snacka om de där, när det har allt att göra med NGO . justfuckinggoogleit finns en hemsida som heter.

Det har INGET med NGO att göra. "Rapporten" baseras på ett skämt från 4chan.
2017-01-13, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Men utpressar man måste åtminstone materialet offentliggöras, och tid och plats måste bifogas. Och sker det i moskva vet man vem som ligger bakom.
Sluta med att vara sa naiv. Antingen kan man gora det amerikaner alskar, naming and shaming, vilket
aven Ryssla la land har gjort forr, eller sa blir det ryktesspridning utan att ange kallan. Bada satten ar lika effektiva.
2017-01-13, 09:31
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Sluta med att vara sa naiv. Antingen kan man gora det amerikaner alskar, naming and shaming, vilket
aven Ryssla la land har gjort forr, eller sa blir det ryktesspridning utan att ange kallan. Bada satten ar lika effektiva.
Funkade inte på trump iaf.
2017-01-13, 09:35
Medlem
Citat:
Skylla pa en dod man som inte langre kan kommentera eller forsvara sig sjalv. Klassiskt skolboksexempel...

Vad menar du med "skylla på"?
2017-01-13, 09:36
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Han om någon borde ju veta.

Här är datakillen på DNC som gav alla mail till wikileaks:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Seth_Rich

---

Ska vi hålla oss till 4chan-skämtet för tillfället?
Intressant, solklart fall av NGO. vet ni vad? Det har monica petersens dödsfall med (jag har aldrig nämn henne eller så), bl.a och en neger inom FN har vi också eller hur? NGO.

åh va ni blir trollade... vet ni vad. NI ÄR FÖR GAMLA!
2017-01-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Funkade inte på trump iaf.
Som sagt, ryssarna kan anvanda det de har i framtiden, som nar Trump blir president. Att du ar blind och lever i fornekelse ar ditt problem.
2017-01-13, 09:45
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Som sagt, ryssarna kan anvanda det de har i framtiden, som nar Trump blir president. Att du ar blind och lever i fornekelse ar ditt problem.
Vi får se. Du påstår att de inte kommer släppa bevis utan bara sprida rykten, vilket de redan gjort isf. Men varför gjorde de det nu? Den enda sättet donald nu kan agera på är att om han vill gå ryssarna till mötes i någon fråga så måste han kunna motivera det extra bra inför sina undersåtar i usa, vilket bara gör det svårare för honom.

Jag anser att din teori inte håller.
2017-01-13, 09:46
Medlem
Citat:
åh nej... vadå ?? är massmedia styrd från "ett skämt från 4cvhan?? Har du iq-89 eller är du en ngo? Du låtsas inte fatta vad jag menar kanske? sluta försöka göra mig galen.

4chan-skämtet om Trump och hotellet i Ryssland har ingenting om NGO att göra.

Vill du prata om Syrien-konflikten så gör då det i Syrien tråden. Och nej, "vi" är inte involverade i Syrien-kriget. Var fan hade du fått det i från?

Sluta skriv.
2017-01-13, 10:00
Medlem
Citat:
Skolboksexempel på troll,jag säöger nej. varför läsa en rapport som du vet är fake? vad vill du plantera för ngt dindooonuffin. titta experten, he dindoonuffin he did noooothing. titta åt andra hållet .

Har man lågt iq eller vad? sluta nu . Lögnen om syrien-kriget och varför vi ens är i kriget, varför kriget i Ukraina blev av, Mccain i ukraina side by side med NAZISTTROLL! ni blir trollade allihopa jävla rookies, NGO är det som PUtin förbjöd. Bad Putin - säger NGO organisationerna som t.ex Soros.

fattar man??? Kommunister från sovjet-typen, som är anti-kristna och som vill att vi ska misstro varandra som ett experiment för sin sexuella njutning. kaninhålet är djupare är djupast och jag kan inte alla detaljer här, men snälla vi måste kunna ha en diskussion om dessa faktum.
Jag ar inte den som trollar. Jag har daremot en del problem med tangentbordet som sen nagra dagar tillbaka inte kan skriva svenska bokstaver och fragetecken osv.

Jag anser den inte vara fejk. Att ryssarna har hjalpt Trump i 5 ar ar trovardigt for att de forst ville fa honom att investera i Ryssland i samband med VM 2018. Att ryssarna sen anser att infon de har ar vard mer an en investering pa nagra miljoner och darfor inte anvande den for utpressning ar i det narmaste logiskt. Den ar mycket mer vardefull nu nar Trump blivit president, och kan vara en av anledningarna till varfor ryssarna hjalpt honom vinna valet. Trump har tidigare bara sett Rysslands rovslickande for en rik affarsman, men nu har han formodligen fatt kanna pa FSBs metoder, vilket har gjort honom foglig som en rovknullad getabock. Forr var det Erdolfs revir, men han har ju precis som Trump ocksa blivit BFF med Putin sa jag ar inte ett dugg forvanad.
2017-01-13, 10:01
Medlem
Citat:
Joho du bara genom att alla tidningar och tv har perverterat sanningen om vad som sker i syrien. Vad har du läst i tidningen? Vem fel är det? Orgasm får satanist kommunisten som nästan blivit deporterad till gaskammaren när han var 13 år.

Jaså du? Alla tidningar säger du. Visa mig då dessa tidningsartiklar där det står att Sverige krigar i Syrien. Nu, på en gång tack. Ditt lilla jävla mongo.

Citat:
Fråga dindoonuffin moosky eller counterinsurgency vem fel ukraina var, syrien och libyen.
Sluta med att falla i fällan med att fortsätta med fake-news era plundrade ökentält, ägna inte ens någon ene'rgi på sido-spår lik "rapporten" från ena eller andra hållet, och defeinitivt heller inte prata om versionen från CNN o 4chan som är det enda sättet för etablissemanget att lura er.

Det finns en Obama-tråd. Ta det där. "Versionen" från CNN? Trams. Skämtet kommer från 4chan.

Citat:
Från 4chan är regeln att trolla for lulz (that's it) och när man bekämpar troll är via: sage goes in all fields, justfuckinggoogleit noobs

Och det var precis vad de gjorde. Dumma fanskap.
2017-01-13, 10:03
Medlem
Citat:
åh nej... vadå ?? är massmedia styrd från "ett skämt från 4cvhan?? Har du iq-89 eller är du en ngo? Du låtsas inte fatta vad jag menar kanske? sluta försöka göra mig galen.
Enligt mig betyder NGO non governmental organisation, sa jag undrar vad ni menar med det.
2017-01-13, 10:04
Medlem
Citat:
Jag ar inte den som trollar. Jag har daremot en del problem med tangentbordet som sen nagra dagar tillbaka inte kan skriva svenska bokstaver och fragetecken osv.

Jag anser den inte vara fejk. Att ryssarna har hjalpt Trump i 5 ar ar trovardigt for att de forst ville fa honom att investera i Ryssland i samband med VM 2018. Att ryssarna sen anser att infon de har ar vard mer an en investering pa nagra miljoner och darfor inte anvande den for utpressning ar i det narmaste logiskt. Den ar mycket mer vardefull nu nar Trump blivit president, och kan vara en av anledningarna till varfor ryssarna hjalpt honom vinna valet. Trump har tidigare bara sett Rysslands rovslickande for en rik affarsman, men nu har han formodligen fatt kanna pa FSBs metoder, vilket har gjort honom foglig som en rovknullad getabock. Forr var det Erdolfs revir, men han har ju precis som Trump ocksa blivit BFF med Putin sa jag ar inte ett dugg forvanad.

Ge upp nu. Nedan har du hela grejen om anime och golden shower är något som Rick Wilsons son skrev om, vilket uppdagades efter att han gjorde uttalandet nedan:

Anime
https://www.youtube.com/watch?v=_tj-Hp7AYlk

"Golden showers"
http://mpcdot.com/forums/topic/8748-rick-wilsons-son-is-a-goddamn-piss-pimp/page__st__40#entry243563
Senast redigerad av experten10 2017-01-13 kl. 10:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in