Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-11, 14:31
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Men det är inte bara dåliga nyheter! Jag hör att R Kelly är bokad att sjunga nationalsången på invigningsdagen?

Moahahaha ja jävlar vilken Flashback jag fick nu till den fullkomligt genialiska parodin som Dave Chappelle gjorde på R Kelly

https://www.youtube.com/watch?v=sw8CxyQx4zE

OnT: Jag har suttit och småflinat på jobbet hela dagen och följt den här utvecklingen i cirkus Trump, vad säger man, Payback is a bitch?
2017-01-11, 14:35
Medlem
Han.Jelins avatar
Vilka hycklare ni är. Ni attackerade vissa Trump supportrar som trodde att Clinton ledde en pedofilring. Men ni är villiga att köpa allting bara det är anti-Trump. Samtidigt har ni ett sådant stort förtroende för USA:s underrättelsetjänster och köper allt de säger vilket är sjukt med deras historia. Ni är sådana stora förlorare. Ni får gärna tro att han kommer bli avsatt, avgår för att han inte klarar det, blir avrättad för krigsbrott, blir utpressad av Putin etc... Ni hade fel om valresultatet och jag tror att Trump kommer bli omvald om han ställer upp. Vi vet att han inte har sålt ut om han fortsätter bli attackerad av media, Hollywood, republikaner under hans presidentperiod. Vi kan bara vänta för att se vilken typ av president han blir.

Vad vi ser är ett regimskifte. Den nuvarande regeringen förlorade och vet hur Trump har talat om potentiella samarbeten med Ryssland. Speciellt med IS då om Trump håller sitt löfte och går i krig mot dem, då skulle USA förlora mycket makt i Mellanöstern.

De ville att Trump skulle ta ett ställningstagande med dessa sanktioner och utvisningarna av diplomater när han tillträder som president. Det är bara bra för Trump att prata positivt om Ryssland för att minimera kritiken och propagandan efter den 20:e när diplomatin förhoppningvis kommer tillbaka med Ryssland.
2017-01-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Förhören i Senaten idag går vidare med Rex Tillerson.

Jeff Sessions och Gen. John Kelly klarade sig sjukt bra igår.

Gillar inte den här John Kelly, människan vill inte ha en mur, har samma attityd angående IS som Obama.

Skit val av Trump.
2017-01-11, 14:37
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braksskiten
Jag hade rätt ang bevisen, en tidsfråga !
Han har ingen legitimitet kvar kan inte bli president.
Skulle han svära eden lär han på sikt hamna i riksrätt vilket vore självmord.
Han hoppar av !
Han hoppar av och Pence tar över eller så blir det nyval igen.
Finns ingen laga mekanik för nyval i USA; Vicepresidenten tar över posten i händelse av bortfall.

Och du gör misstaget att utgå från att Trump någonsin skulle erkänna ett fel eller avgå självmant... Då är det troligare att han skickar militären på den uppstudsiga pöbeln på hemmaplan?
2017-01-11, 14:43
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Gillar inte den här John Kelly, människan vill inte ha en mur, har samma attityd angående IS som Obama.

Skit val av Trump.

Har du sett förhöret?

Muren är redan finansierad. Republikanerna har också krävt stora anslag för en kraftigt utökad gränskontroll, vilket naturligtvis dom kommer att få.
2017-01-11, 14:48
Medlem
Snapcounts avatar
Trump skall væl ha en presskonferens idag, någon som vet vilken tid ?
2017-01-11, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Har du sett förhöret?

Muren är redan finansierad. Republikanerna har också krävt stora anslag för en kraftigt utökad gränskontroll, vilket naturligtvis dom kommer att få.

Nej men sitter och kollar på Msnbc och Joe Scarborough säger att Kelly är mer liberal än Cenk Uygur på TYT.
2017-01-11, 14:50
Medlem
Intelligence agencies should never have allowed this fake news to "leak" into the public. One last shot at me.Are we living in Nazi Germany?

Vilket säger mig att Trump fått uppgifter om att han sett horer pissa på varandra under förhöret förra veckan.

Sen om de är riktiga eller inte men roligt att FBI gett honom uppgifterna.
Senast redigerad av seeeg321 2017-01-11 kl. 14:53.
2017-01-11, 14:59
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Nej men sitter och kollar på Msnbc och Joe Scarborough säger att Kelly är mer liberal än Cenk Uygur på TYT.

Det han sa var: “A physical barrier in and of itself will not do the job,” Kelly told the committee, adding he was in favour of “layered defense” that used technological assets including drones.

Han har naturligtvis rätt. Dom kommer att bygga den typ av mur som Sessions och Cruz sedan lång tid har planerat.
2017-01-11, 15:03
Medlem
Ingenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Vilka hycklare ni är. Ni attackerade vissa Trump supportrar som trodde att Clinton ledde en pedofilring. Men ni är villiga att köpa allting bara det är anti-Trump. Samtidigt har ni ett sådant stort förtroende för USA:s underrättelsetjänster och köper allt de säger vilket är sjukt med deras historia. Ni är sådana stora förlorare. Ni får gärna tro att han kommer bli avsatt, avgår för att han inte klarar det, blir avrättad för krigsbrott, blir utpressad av Putin etc... Ni hade fel om valresultatet och jag tror att Trump kommer bli omvald om han ställer upp. Vi vet att han inte har sålt ut om han fortsätter bli attackerad av media, Hollywood, republikaner under hans presidentperiod. Vi kan bara vänta för att se vilken typ av president han blir.

Vad vi ser är ett regimskifte. Den nuvarande regeringen förlorade och vet hur Trump har talat om potentiella samarbeten med Ryssland. Speciellt med IS då om Trump håller sitt löfte och går i krig mot dem, då skulle USA förlora mycket makt i Mellanöstern.

De ville att Trump skulle ta ett ställningstagande med dessa sanktioner och utvisningarna av diplomater när han tillträder som president. Det är bara bra för Trump att prata positivt om Ryssland för att minimera kritiken och propagandan efter den 20:e när diplomatin förhoppningvis kommer tillbaka med Ryssland.

Preach, gillar inte Trump själv men retar mig så otroligt hur hjärntvättade Hillary Parten är. Det roliga är att den ultra hjärntvättade Hillary supportarna skyller Trump supportrarna att bli hjärntvättade när Trump (fastän han kan ha åsikter som är fel) säger klart och tydligt det han tycker och folk har röstat på honom för det. Inte som hillary som försöker kyssa varenda majoritets röv bara för att få röster + vara största hycklaren.

Tydligen vill Amerikaner att en fake tan, pengagalen, rasist man styra landet. Det han har (vilket tiden också ska visa) är något som MÅNGA presidenter inte haft hittils, ärlighet och om man ska vara ärlig så kan man inte förvänta något bättre av amerikanska befolkningen, dock är han 100.
2017-01-11, 15:05
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Intelligence agencies should never have allowed this fake news to "leak" into the public. One last shot at me.Are we living in Nazi Germany?

Vilket säger mig att Trump fått uppgifter om att han sett horer pissa på varandra under förhöret förra veckan.

Sen om de är riktiga eller inte men roligt att FBI gett honom uppgifterna.
Som jag förstår är en sammanfattning av rapporten inkluderad i den hemliga cia-rapporten, och fbi ska även ha briefat honom om den för kännedom. Tror hans lama reaktion på cia rapporte iiberor på att han inte ännu vet hur han ska agera.
2017-01-11, 15:11
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Trump skall væl ha en presskonferens idag, någon som vet vilken tid ?

Kl 17 svensk tid. Få se om Trump dyker upp, jag kissar nästan på mig av spänning!
Senast redigerad av DaEzz 2017-01-11 kl. 15:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in