Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-11, 08:51
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Detta är ett av många sätt Ryssland gjort mot politiker & affärsmän allt för att i syfte utpressa för moder Rysslands egen favör, Skulle inte förvåna ett dugg om Trump finns på film med lyxhoror på ett hotell i Moskva eller vart detta är filmat lite så fungerar KGB/FSB enklaste vägen är genom en kvinna!

Sant. Sådant här har Ryssarna/KGB/FSB sysslat med sedan 50-talet, den frågan är utredd sedan länge.

Kan ju vara så att de dvs Putin och FSB dragit en fullkomligt episk vinstlott med Trump.
2017-01-11, 08:55
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
According to Source D, where s/he had been present, TRUMP's (perverted) conduct in Moscow included hiring the presidential suite of the Ritz Carlton Hotel, where he knew President and Mrs OBAMA (whom he hated) had stayed on one of their official trips to Russia, and defiling the bed where they had slept by employing a number of prostitutes to perform a 'golden showers' (urination) show in front of him. The hotel was known to be under FSB control with microphones and concealed cameras in all the main rooms to record anything they wanted to.

*host* /pol/ *host*

1 november 2016:
"So they took what I told Rick Wilson and added a Russian spy angle to it.

They still believe it. Guys, they're truly fucking desperate - there's no remaining Trump scandal that's credible."

https://archive.4plebs.org/pol/thread/95568919/#95571329
2017-01-11, 09:00
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Vad fan är det som händer? Jag hade årets längsta sömn och har missat kvällens och nattens händelser.

Har alltså en snubbe på 4chan mailat en "golden shower-saga" om Donald Trump till Rick Wilson som skickat vidare det till CIA och som i sin tur tog med det i sin rapport om ryssarna?

LOL!

https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/5n8yd9/when_you_never_verify_anything_because_youre_fake/
Daily Stormer sammanfattar läget på ett bra sätt. En intressant sidstory är att Rick Wilsons son själv är en verifierad golden shower-entusiast...

MSM fortsätter nedför i rasande fart. Utmärkt.

http://www.dailystormer.com/legacy-media-falls-for-trump-golden-showers-4chan-troll/
2017-01-11, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Sant. Sådant här har Ryssarna/KGB/FSB sysslat med sedan 50-talet, den frågan är utredd sedan länge.

Kan ju vara så att de dvs Putin och FSB dragit en fullkomligt episk vinstlott med Trump.

Det är bara frågan om vilken valör den där vinstlotten har. Hur stor den är får framtiden utvisa
2017-01-11, 09:16
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Det intressanta är vad sker då Putin drar fram denna film och i vilken situation kommer han göra det, Det bara vänta se var kommer tillfället och hur kommer det ske mest troligt likt tidigare en läcka då Trump är useless för Ryssland!
2017-01-11, 09:25
Medlem
baggebo1s avatar
Trump tweetade om Buzzfeed-"reportern" Ben Smith (han som återgett 4chan-trollandet) redan 2014. Men vad menade han egentligen med "is that really his last name"?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/435947006373425152

Jag vet vad jag tror att han menade. Och jag tror att det hör ihop med följande legendariska tweet:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/330360556362018816
Senast redigerad av baggebo1 2017-01-11 kl. 09:29.
2017-01-11, 09:44
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Daily Stormer sammanfattar läget på ett bra sätt. En intressant sidstory är att Rick Wilsons son själv är en verifierad golden shower-entusiast...

MSM fortsätter nedför i rasande fart. Utmärkt.

http://www.dailystormer.com/legacy-media-falls-for-trump-golden-showers-4chan-troll/

Daily Stormer? Samma site som säger FREEDYLANN, dvs släpp massmördaren Dylann Roof fri. Fin källa.
2017-01-11, 09:47
Medlem
Citat:
Jag har skrivit i några av mina tidigare inlägg att Trumps envisa, märkliga vurmande för Putin och Ryssland samt bisarra misstänkliggörande av sina egna underrättelsetjänster trots att det uppenbart skadar honom måste ha någon förklaring och att utpressning möjligen kan vara svaret.

Nu får vi se vart det här tar vägen. Kanske är det samma sak som Trumpanhängarna ägnat och gottat sig åt i excess (inte minst på FB) när det gäller Clintons, dvs allehanda konspirationsteorier, förtal och allmänt foliehattande.

Men det kan också ligga något i påståendena. Det skulle ju faktiskt förklara det mesta i sådana fall.

Du har ju även påstått att Trump är anställd av Putin(trots att Trump tjänar 5.000 miljoner per år )
Så varför ska Putin vända sig mot sin kopplade hund som precis valts till president i USA, det går inte ihop med dina tidigare konspirationsteorier.

Angående Clinton, så var det hennes egna mejl som läcktes ut av wikikleaks, inget som Flashback har diktat upp.
2017-01-11, 09:48
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
USA finns det något som heter national guard, en liten arme som sätts in när protester eller andra saker går över gränsen.

Så krig hinner inte hända innan dessa sätts in.

Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Institutioner som polis och militär för krig, inte presidenten.

Ok, preciserar mig lite mer

Pentagon sprängs och samtliga terrorceller i usa vaknar till liv samtidigt som Ryssland,Kina,Nordkorea eller annat land går in på Amerikansk mark med full bemanning,stridsflyg,tanks osv.

Vad skulle i teorin hända med presidentskapet? Fullför man skiftet eller är nuvarande president kvar tills kriget är över?
2017-01-11, 10:02
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hawka
Du har ju även påstått att Trump är anställd av Putin(trots att Trump tjänar 5.000 miljoner per år )
Så varför ska Putin vända sig mot sin kopplade hund som precis valts till president i USA, det går inte ihop med dina tidigare konspirationsteorier.

Vart har jag påstått detta? Exakt vilka "tidigare konspirationsteorier" tillskriver du mig?

Citat:
Ursprungligen postat av hawka
Angående Clinton, så var det hennes egna mejl som läcktes ut av wikikleaks, inget som Flashback har diktat upp.

Aha. Så de tusentals inlägg i därtill dedikerade trådar på FB som vältrar sig i foliehatteri om pedofilsällskap, valfusk, satansdyrkan, lönnmord etc etc som tillskrivs Clintons av begåvningsreserven på FB har alltså sin grund i Hillary Clintons egna mail? Och som ska ha läckts av Wikileaks?

Då är det ju inga problem för dig att källhänvisa antar jag?
Senast redigerad av DaEzz 2017-01-11 kl. 10:22.
2017-01-11, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det intressanta är vad sker då Putin drar fram denna film och i vilken situation kommer han göra det, Det bara vänta se var kommer tillfället och hur kommer det ske mest troligt likt tidigare en läcka då Trump är useless för Ryssland!

Om filmen finns kommer Putin aldrig att dra fram den. Bara det faktum att filmen finns och Trump vet om detta gör att han tar på sig de mjuka handskarna med Putin. Att ta fram filmen skulle förstöra dess äkta värde. Det är så Putin agerar. Endast folk han har noll nytta av som Clinton där släpper han allt han har och detta snabbt alternativt med en nytto tajming, t ex det amerikanska presidentvalet.

En sådan film finns givetvis inte då Trump kan få vilken pussy han vill ändå. Men det är så här maktförhållandet mellan Trump och Putin fungerar. Och alla andra Putin har hållhakar på.
2017-01-11, 10:43
Medlem
heiss avatar
Citat:
Så de tusentals inlägg i därtill dedikerade trådar på FB som vältrar sig i foliehatteri om pedofilsällskap, valfusk, satansdyrkan, lönnmord etc etc som tillskrivs Clintons av begåvningsreserven på FB har alltså sin grund i Hillary Clintons egna mail? Och som ska ha läckts av Wikileaks?

Då är det ju inga problem för dig att källhänvisa antar jag?
Jag kan lirka allting samman för dig med en enkel länk du är van med: http://www.snopes.com/monica-petersen-killed/

Och angående valfusk (utanför liberala koko-delstater) av allvarlig karaktär så skulle det vara intressant att få veta skälet till varför delstaten Georgia var så sen att gå till Trump.

Make soros happy again kanske skulle vara vänsterns nästa slogan?
https://www.google.se/search?q=Make+soros+happy&oq=Make+soros+happy&aqs= chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Senast redigerad av heis 2017-01-11 kl. 11:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in