Citat:
Ursprungligen postat av
Rovdjurskossan
Att titulera fake news för vad de är tycker jag inte är en dålig försvarsmekanism. Jag hoppas det hjälper till att bekämpa okunskap. Du hänvisade till fake news för att underbygga dina argument men blev påkommen

Jo, det kommer per automatik så fort det sägs nått som inte är till fördel om Trump.
bara se hur du gjorde på Mexikaner och arbetslöshet, som du också försökte få till fake news.
Och när det visade sig inte funka så hoppade du till nästa näckrosblad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rovdjurskossan
Man får visst kritisera Trump, dock inte med lögner, såsom du ibland försöker göra med dina referenser till fake news
Mycket av "kritiken" är heller inte kritik utan bara ett ljudligt symptom på en persons kemiska magbalans. Mycket handlar om att ni är chockade och besvikna över att ert synsätt på världen är på väg att ersättas i politik och media. Ditt och datt är "dåligt" men ni har vanligtvis svårt att förklara vad specifikt som är dåligt.
Att Trump har "dålig impulskontroll", är "ointelligent" osv, är givetvis inget som kommer att bidra något som helst till debatten. Jag förutsätter att alla här faktiskt har sett Trump tillräckligt för att skapa en egen bild av honom.
Då återstår alltså kritik av sakfrågor, och där ligger ni efter. Era vänsteråsikter har varit så dominerande i MSM att ni inte fått någon träning att argumentera för dem.
Ledsen du har försökt den innan när jag tog upp Mexikaner och arbetslöshet, det funka inte då heller.
Det är inte tillåtet att kritisera Trump , det har du visat med tydlighet.
Obefintlig impulskontroll inte skulle ha en inverkan på att vara president, är du på riktigt?