Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-10, 11:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Talet var riktigt uselt.

Tvärtom passar Trumps stil mycket bra under rådande omständigheter. Det var därför han vann.

Det finns ingen anledning att ha ska ta emot skit av ett gäng perverterade, psykiskt störda knarkare som lever i en dekadent bubbla i Hollywood och har obefintlig verklighetsförankring.
Så klart man ska kritisera politiker, eller är det bra inte tillåtet om det är Trump och R?
2017-01-10, 11:33
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, så förklaras allt, för gud nåde om det blir kritik mot Trump FAKE NEWS FAKE NEWS.
När du håller på så är du patetisk, men förstår det är en automatisk försvarsmekanism.

Att titulera fake news för vad de är tycker jag inte är en dålig försvarsmekanism. Jag hoppas det hjälper till att bekämpa okunskap. Du hänvisade till fake news för att underbygga dina argument men blev påkommen
2017-01-10, 11:40
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Så klart man ska kritisera politiker, eller är det bra inte tillåtet om det är Trump och R?

Man får visst kritisera Trump, dock inte med lögner, såsom du ibland försöker göra med dina referenser till fake news

Mycket av "kritiken" är heller inte kritik utan bara ett ljudligt symptom på en persons kemiska magbalans. Mycket handlar om att ni är chockade och besvikna över att ert synsätt på världen är på väg att ersättas i politik och media. Ditt och datt är "dåligt" men ni har vanligtvis svårt att förklara vad specifikt som är dåligt.

Att Trump har "dålig impulskontroll", är "ointelligent" osv, är givetvis inget som kommer att bidra något som helst till debatten. Jag förutsätter att alla här faktiskt har sett Trump tillräckligt för att skapa en egen bild av honom.

Då återstår alltså kritik av sakfrågor, och där ligger ni efter. Era vänsteråsikter har varit så dominerande i MSM att ni inte fått någon träning att argumentera för dem.
2017-01-10, 11:41
Medlem
HAhaha älskar Trumps svar till Hollywood idioterna.

Mannen twittrar ut en bild på Ronald Reagan och hyllar poliserna runt om i landet.

Snacka om att hälla salt på Hollywood allt de hatar en vit skådis och poliser.
2017-01-10, 11:46
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Trump fortsätter trolla våra SJW:er till hysteri. Ryska ambassaden i London tweetade en pepe och givetvis blev det lajkat av Trump

https://twitter.com/RussianEmbassy/status/818439246214262784

Trots hans miljarder förstår han verkligen folket och vad folket avskyr. Gemene man vill bara spy på alla SJW:er och politisk korrekthet som under årtionden fördummat och förtryckt debattklimatet!

Kom igen, Åkesson. Give an upvote!
2017-01-10, 12:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Att titulera fake news för vad de är tycker jag inte är en dålig försvarsmekanism. Jag hoppas det hjälper till att bekämpa okunskap. Du hänvisade till fake news för att underbygga dina argument men blev påkommen
Jo, det kommer per automatik så fort det sägs nått som inte är till fördel om Trump.
bara se hur du gjorde på Mexikaner och arbetslöshet, som du också försökte få till fake news.
Och när det visade sig inte funka så hoppade du till nästa näckrosblad.
Citat:
Man får visst kritisera Trump, dock inte med lögner, såsom du ibland försöker göra med dina referenser till fake news

Mycket av "kritiken" är heller inte kritik utan bara ett ljudligt symptom på en persons kemiska magbalans. Mycket handlar om att ni är chockade och besvikna över att ert synsätt på världen är på väg att ersättas i politik och media. Ditt och datt är "dåligt" men ni har vanligtvis svårt att förklara vad specifikt som är dåligt.

Att Trump har "dålig impulskontroll", är "ointelligent" osv, är givetvis inget som kommer att bidra något som helst till debatten. Jag förutsätter att alla här faktiskt har sett Trump tillräckligt för att skapa en egen bild av honom.

Då återstår alltså kritik av sakfrågor, och där ligger ni efter. Era vänsteråsikter har varit så dominerande i MSM att ni inte fått någon träning att argumentera för dem.
Ledsen du har försökt den innan när jag tog upp Mexikaner och arbetslöshet, det funka inte då heller.

Det är inte tillåtet att kritisera Trump , det har du visat med tydlighet.

Obefintlig impulskontroll inte skulle ha en inverkan på att vara president, är du på riktigt?
2017-01-10, 12:01
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
HAhaha älskar Trumps svar till Hollywood idioterna.

Mannen twittrar ut en bild på Ronald Reagan och hyllar poliserna runt om i landet.

Snacka om att hälla salt på Hollywood allt de hatar en vit skådis och poliser.
Ironiskt nog var Ronald Reagan en skådespelare i Hollywood innan sin politiska karriär. Men som vanligt kan Trump inget om allt. Jag skulle bli helt chockad om Trump läst en bok på 40-50 år.
2017-01-10, 12:03
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Du verkar förstå att det finns stora olikheter och skillnader mellan Obama och Trump. Fint så. Valmanskåren noterade samma sak och tog ett beslut.

Detta trots att hela det befintliga etablissemanget, från Wall Street till nyhetsbyråer till artister och andra kändisar skrek i falsett att "nej, dumma väljare, ändra inte på detta, fortsätt som förr, se på oss hur bra vi har det."

Folket höll inte med och etablissemanget med dess nyttiga idioter tappade hakan. "Men, Trump är ju dum, han pratar inte alls som Obama och Clinton, han lyder inte värdegrunden och den heliga politiskt korrekta religionen."

Det du avskyr med Trump, mrtowlie, är samma sak som miljoner amerikaner gick till valurnorna för att ge sitt stöd för. Innan du inser det kommer du aldrig få hakan på plats igen.

Kraftig förenkling av sanningen. Det var snarare precis som gubben sade i Filip och Fredriks Trumpland, om ena handen (Hillary) saknar fingrar och andra handen (trump) har ett finger - då använder du den handen. Båda händerna är dock skit.

Du verkar svamla för övrigt, jag vet väl att Trump blev vald, betyder det att jag plötsligt måste älska och hylla Trump? Jag granskar honom oberoende. Exempelvis läste jag nyss en intressant artikel kring hans önskade avreglering av finansmarknaden och hur det kan leda till en ny finanskris a la 2008 med överbelånade banker, aggressiv utlåning och skuldkris. Det tycker jag låter kass, även om miljoner amerikanare verkar skita i det.

http://www.di.se/nyheter/tidigare-finansminister-trump-baddar-for-finanskris/
Senast redigerad av mrtowlie 2017-01-10 kl. 12:10.
2017-01-10, 12:07
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Ironiskt nog var Ronald Reagan en skådespelare i Hollywood innan sin politiska karriär. Men som vanligt kan Trump inget om allt. Jag skulle bli helt chockad om Trump läst en bok på 40-50 år.

Ännu mer ironiskt är att Reagan ogillade Trump:

http://people.com/celebrity/ronald-reagan-snubbed-donald-trump-and-his-large-ego-white-house-files-show/

Han orkade inte ens se till att han signerade bilden korrekt, utan skrev "Reagan Reagan". Det är sant, ta en titt. Samma bild sopan Trump just twittrade. LOL
2017-01-10, 12:09
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Kraftig förenkling av sanningen. Det var snarare precis som gubben sade i Filip och Fredriks Trumpland, om ena handen (Hillary) saknar fingrar och andra handen (trump) har ett finger - då använder du den handen. Båda händerna är dock skit.

Filip och Fredrik är riktigt vidriga vänsterflum och förtjänar knappt att nämnas. Jag såg visserligen deras valvaka dagarna efter bara för att se deras chockade ansikten och de gjorde inget försök att dölja sin partiskhet. Fint så, men det säger ju ett och annat när du försöker förklara Trumps framgångar med anekdoter av Filip och Fredrik
2017-01-10, 12:10
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black

Ha! Här kommer bevis för att du har helt fel.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/12/19/00/2F7ED76F00000578-0-image-a-7_1450485464741.jpg

Fast det är väl inget nytt att Trump är en instinktsmaskin.
Poängen med honom är att han inte är köpt, man behöver inte analysera det så mycket djupare än så. Globalister har inte USA:s bästa i åtanke men det lär Donald ha.
2017-01-10, 12:11
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Jo, det kommer per automatik så fort det sägs nått som inte är till fördel om Trump.
bara se hur du gjorde på Mexikaner och arbetslöshet, som du också försökte få till fake news.
Och när det visade sig inte funka så hoppade du till nästa näckrosblad.

Ledsen du har försökt den innan när jag tog upp Mexikaner och arbetslöshet, det funka inte då heller.

Det är inte tillåtet att kritisera Trump , det har du visat med tydlighet.

Obefintlig impulskontroll inte skulle ha en inverkan på att vara president, är du på riktigt?

Du sprider en jävla massa fake news och det är därför du får det i ansiktet gång på gång.

-Doktorn, det gör ont när jag slår mig själv.
-Sluta slå dig själv då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in