Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Hahah svetsaren hade iaf haft >1/4 stöd med endast Såssarna, nu har de MP också, d.v.s <5 % då MP är käppar i hjulet, för allihopa. Ett litet skitparti av och för storstads-cucksugare.
Svenska värderingar?? Vem bestämmer de, svenskarna eller de som sägs representera svenskarna??
Svaret på "vad är svensk kultur?", är samma sak som frågan.
Vad jag tänkte säga i mitt förra inlägg var, VEM ska hamra massmedierna nu när Trump är upptagen med viktigare saker, huh guys??
Man har superfina lägen att som sagt köttta de korkade, korrupta och kriminella vänstern!
Varje morgondag har man chansen, varje timme av dygnet - men det är en förvånansvärt falsk lösaktig dynga vi ser.
Kan inte Obama/Hillary lugna ner sina väljare, och sluta ha anställda/chefer(soros) som, återigen, sysslar med organiserade protestaktioner??
Om man blir attackerad bara för att visar sitt stöd åt Trump, och dessutom kommer undan med det får mig att se rött. Jag kan utan prob traska runt i gbgs segregerade förorter (med trump-tröja), no probs. anyone got a beef with Trump, come at me bro!
Jag har vänner/familj som inte gillade Donald förrut, och lutade mest åt Bernie och sen Shillary men de var lättade att Trump till slut vann, dock smått chockade.
Japp, ta dig tid att fundera lite över den svenska kulturen. Varför skiljer dig det svenska folket värdringar och attityder så skarpt ifrån, t.ex. amerikanarnas, eller ännu hellre ryssarna?
Varför är svenskarna de som är mest postmoderna i hela världen? Och varför är det bara japanerna som är med modernistiska i sina värdringar och attityder än oss svenskar?
Varför litar vi på staten medan amerikanarna ser den som den främsta "fienden"?
Vilken allierade sig de svenska självägande bönderna med?
Hur började vi vår demokratiska utveckling?
Går alla omkring och behärskar en inre ilska/brutalitet? Är detta fallet hos alla folk? Om inte, vad beror det på?
Hur kommer det sig att vi svenskar är så behärskade?
Är vi egentligen känslokalla?
Vilka var det som började filosofera om individens rätt till egen utveckling?
Vilken roll spelar produktivkrafternas utveckling för den samhälleliga juridiska överbyggnaden?
Hur stor andel av de utomjordiska civilisationerna kan tänkas vara maskincivilisationer?
Kan superintelligenta maskiner verkligen kontrolleras?
osv, osv, och du har, förstås INGEN SOM HEST ANING!
Och jag skall upplysa dig om en till sak, som återknyter till tråden.
Vare sig Trump, hans WT anhängare eller de republikanska ideologerna, för den delen, har en aning om varför de hamnat där de hamnat, orsaken till det eller den framtid som väntar amerikanarna och resten av jordens befolkning
Lalla du runt i din värdelösa GB förort, i likhet med det dina lallande amerikanska WT kolleger på landsbygden gör. Fortsätt att lalla runt, heja på Trump, lär dig absolut ingenting om ditt land och dess folk, framförallt, utvecklas absolut inte, det skulle ju, hemska tanke, få ditt totalt ideologiskt förblindade tunnelseende att vidgas lite. Hu, vad "hemskt" att kunna hålla mer än en tanke i huvudet samtidigt! Jaaaa, det är ju "förtryck!"