Citat:
Hogdal skrev
Är fortfarande förvånad över Rubios låga odds, även om jag förstår anledningen till dem. Men sannolikheten att partiet ska sparka ut Trump tror jag är överdrivet, eftersom de då kommer att omöjliggöra både vinst i presidentvalet och kommande val till senaten. Trumps anti-establishmentargument kommer då att bevisas vara sanning. Jag tror inte de kan sparka ut honom helt enkelt. Men...det är amerikansk politik så osvuret är bäst.
Men som sagt, Trump skulle kunna kväva allt motstånd om han nu gick all in i Iowa. Han tar då alla stater fram till super Tuesday, och avgör valet där.
Undra om Marco Rubio kommer att ta Florida?

Sjukt intressant video från det senaste Donald Trump rallyt i Pensacola, Florida:
#86 My Experience at the Donald Trump Rally- I went to Investigate!! Pensacola, Florida
Publicerades den 14 jan. 2016
I have heard some many things from every direction about Donald Trump and his race for the White House in 2016. So I decided to check it all out here at the Bay Center in Pensacola, Florida. I took my camera to document and film my experience. I wanted to show what the media does not show on television. Please watch and be respectful. Everyone is entitled to their own opinion.
https://www.youtube.com/watch?v=kseTVekNsBs