Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-26, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Total okunskap. Dina egna fantasier och åsikter är inte kunskap. Du får läsa vad neocons är, vad en republikan står för. Som vi förklarat för er Trump-drömmare som försöker projicera in en massa saker ni vill se - Trump är motsatsen mot vad ni vill ha.
Antisemit? Nej Trump älskar judar och Israel.
Mot utsugning av det amerikanska folket? Nej, han står på de stora företagens sida mot den lille mannen.
Mot globalisering? Nej, allt han satt sitt smutsiga namn på är Made in China.

Så, hur mycket får du i timmen för att sitta och spamma tråden med din meningslösa jävla skit? Ska bli kul när Trump vinner så får kräk som du igen för att ni vill förstöra västvärlden, varför vill du att ISIS ska växa och göra sina hemska brott? Varför stöttar du ISIS som hillary och Obama har skapat? Du är ett jävla monster!
2016-10-26, 14:52
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
För personlig makt och vinning. Trump är ingenting, han är långt ned på listan över rika och någon makt har han inte. Han vill bli POTUS för sitt EGOs skull, om ni tror att han gör det för någon annan är ni långt ute i skiten och ror.

Återigen, läs om Carl Icahn och Trump, Trumps älskade judar i sin släkt och som hans affärspartners. Hans judiske mentor.

Man måste tillhöra en väldig förvirrad vit-makt rörelse om man missat alla judar runt Trump.

Judarna är inte min poäng, jag har inget emot judar, de är duktiga affärsmän och inte konstigt ifall han skulle haft någon som mentor eftersom han är affärsman, min poäng är att han kunde bara varit vän med alla de judiska bankirer som har mycket makt I USA och världen över, de som Hillary går till sängs med, istället för att stå på scen med miljoner lyssnare och skrika ut och avslöja deras korruption , det tjänar knappast Trumps egoistiska intresse om han nu bara bryr sig om att sko sig själv.
2016-10-26, 14:55
Medlem
Hörde på Fox & Friends att Democrats alltid är starkast i early voting och det livsviktigt för dom, men att dom nu detta året är t.ex -28% -40%(!) -35% i stater som Wisconsin, Florida(!) och North Carolina.

Trump är på andra sidan otroligt stark i early voting fast försök till fusk från röstmaskinerna som Soros verkar inblandad i?

Dom sade också att Trump tydligen var starkare än Clinton i ett starkt Democrat county!!
2016-10-26, 15:00
Medlem
Citat:
Total okunskap. Dina egna fantasier och åsikter är inte kunskap. Du får läsa vad neocons är, vad en republikan står för. Som vi förklarat för er Trump-drömmare som försöker projicera in en massa saker ni vill se - Trump är motsatsen mot vad ni vill ha.
Antisemit? Nej Trump älskar judar och Israel.
Mot utsugning av det amerikanska folket? Nej, han står på de stora företagens sida mot den lille mannen.
Mot globalisering? Nej, allt han satt sitt smutsiga namn på är Made in China.

Motsatsen till vad vi vill ha är Hillary Clinton. Det märks att du inte vet vad du pratar om och kommer från en svensk eller invandrad utsugar familj. Jag har engelska som hemspråk och har varit i Usa långa perioder. Neo-cons tillsammans med de kristna republikanerna är de mest pro israeliska folket man kan hitta, alla vet hur det ligger till gubben.
2016-10-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Judarna är inte min poäng, jag har inget emot judar, de är duktiga affärsmän och inte konstigt ifall han skulle haft någon som mentor eftersom han är affärsman, min poäng är att han kunde bara varit vän med alla de judiska bankirer som har mycket makt I USA och världen över, de som Hillary går till sängs med, istället för att stå på scen med miljoner lyssnare och skrika ut och avslöja deras korruption , det tjänar knappast Trumps egoistiska intresse om han nu bara bryr sig om att sko sig själv.

Trump vågar Kritissera olika intressegrupper, lobbyister och galningar som George Soros. Hillary tar emot alla pengar hon kan få och kritisserar absolut ingen förutom Donald Trump och Putin.
Xelious tror han sitter på information som ingen annan vet om och har bestämt att alla inom alt-right som röstar på Donald Trump är nazister som vill utrota judar. Oavsätt om trump menar väl eller inte så har han gjort något ingen annan vågat göra att gå hårt åt etablissemanget och belyst globalistiska eliten och hur korrupt media är. Det är en vinst i sig när en röst på Clinton är som att ge George Soros öppen målen
Senast redigerad av botolf 2016-10-26 kl. 15:20.
2016-10-26, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patobranco
Hörde på Fox & Friends att Democrats alltid är starkast i early voting och det livsviktigt för dom, men att dom nu detta året är t.ex -28% -40%(!) -35% i stater som Wisconsin, Florida(!) och North Carolina.

Trump är på andra sidan otroligt stark i early voting fast försök till fusk från röstmaskinerna som Soros verkar inblandad i?

Dom sade också att Trump tydligen var starkare än Clinton i ett starkt Democrat county!!

Early voting är viktig ur en media och psykologisk övertag annars inte.

2012 vann demokraterna Early voting i North Carolina men republikanerna vann sen.

Republikanerna vann Early voting i Colorado men demokraterna vann sen.

Allt handlar om hur många man lyckats övertala med sin politik inte vem som röstar först.
2016-10-26, 15:11
Medlem
Mr Bs avatar
Hade missat att Michael Moore kommer röstar på Trump "my enemy of my enemy , that's who I am voting for on november 8". När jag såg rubrikerna att Moore stödjer Trump, trodde jag att det bara varit en liten lätt kommentar. Men det var ju ett riktigt ställningstagande och väldigt bra sagt.

Kanske någon annan här som också inte lyssnat.
https://www.youtube.com/watch?v=pADHLsECWxY
Senast redigerad av Mr B 2016-10-26 kl. 15:13.
2016-10-26, 15:11
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:

Märkligt, då jag hört raka motsatsen: Att det är demokrater som går ut i rekordmängd för att förtidsrösta.

http://www.politico.com/story/2016/10/trump-clinton-early-voting-230315
2016-10-26, 15:12
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Här har du ett dokument som visar på hur dålig säkerhet röstmaskinerna i USA har men eftersom du vill ignorera verkligheten och inte kommer klicka på länken citerar jag en bit av sammanfattningen här:
Att röstmaskiner är skräp med urusel säkerhet påpekades redan av demokrater långt innan valet år 2000. De blev helt avfärdade av republikanerna som hysteriska konspirationsteoretiker och inbillningsbenägna svagbegåvade. Så systemet fungerar ju uppenbarligen?

Vad jag frågar dig är: Var är bevisen för detta nationellt omfattande valfusk som pågår som värst i delstater där republikanerna har uppsikt över valdeltagandet?

Att miffon inte begriper sig på hur touchscreens fungerar har skett i precis varenda val där de använts. Och är också en anledning till att de bör skrotas. Men republikaner är tyvärr lite för förtjusta i billiga lösningar... Small government, you know!

Resten du radar upp där är vandringssägner för den redan troende församlingen. O'Keefe?

Nej, det är hög tid för vuxna människor att sluta tro på sagor!
2016-10-26, 15:12
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:

Och jag hörde att Elvis lever.........
Kom tydligen ner till jorden i ett rymdskepp. Fan vet om inte Jesus syntes också.

Annars hade väl i den senaste (tror jag) undersökningen som Fox lagt ut, Hillary en kross på gång.
182 mot 98 (säkra? hur säkert det nu kan vara) elektorer och en möjlig 307 mot 174
2016-10-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Och jag hörde att Elvis lever.........
Kom tydligen ner till jorden i ett rymdskepp. Fan vet om inte Jesus syntes också.

Annars hade väl i den senaste (tror jag) undersökningen som Fox lagt ut, Hillary en kross på gång.
182 mot 98 (säkra? hur säkert det nu kan vara) elektorer och en möjlig 307 mot 174

Är du efterbliven eller? Detta är resultat inga jävla polls som aldrig gissar rätt längre ändå! Dems skryter om att dom leder early voting som dom alltid gör! Fast det dom inte säger är att dom är -överallt i early voting, vilket är riktigt bra nyheter för Trump!
2016-10-26, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Early voting är viktig ur en media och psykologisk övertag annars inte.

2012 vann demokraterna Early voting i North Carolina men republikanerna vann sen.

Republikanerna vann Early voting i Colorado men demokraterna vann sen.

Allt handlar om hur många man lyckats övertala med sin politik inte vem som röstar först.

Ja men det jag ville komma till var att democrats oftast vinner early voting men detta valet har dom hitills gått minus på många ställen, kan detta vara ett tecken? Vi får väl se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in