Citat:
Ursprungligen postat av
heis
För att de röstar D och har gjort så hela tiden???
Men såhär har diskussionen varit hela tiden, man gör ett fördomsfullt generaliserat uttalande om högern/R, sen tar man tillbaka det som du gör och generaliserar igen att många säkert finns där och det råder inget tvivel, utan fakta eller evidens att visa.
Samma sak säger man om judar på 30-talet, bögar och negrer på -60 talet, sen kom kulturrevolutionen på -70 talet och lever vidare i lika radikal form mot högern, man har inte tagit ett steg framåt om man ersätter en fördom med en annan.
Hillary har få framträdanden av flera anledningar som inte är till hennes fördel från början, hon har det i viss mån som strategi har det sagts innan, oftast säger man dock inte varför. rest in peace, hillary.
Så måste det vara, dumma mig
R har en större tradition att vara rasister än D, den saken råder det inte mycket tvekan om.
Du försöker tro jag ensamt pekar ut R och att alla skulle vara rasister, mer fel än så kan det inte bli.
Och generaliserande har jag redan avsagt mig ifrån, så det kortet var verkningslöst.
Självfallet är det iten en fördel nu, det var ju knappast det jag sa.
utan när hon kommer tillbaka i full kraft, så kommer detta ge hennes ett ordentligt uppsving emot Trump(det är vad jag tro i alla fall, men sätter inte denna i sten om du tror detta, utan låter tiden utvisa om jag hade rätt i analysen eller inte).
Ditt svammel om judar, bögar och negrer hoppar jag.
På sättet det var skrivit, så börjar faktiskt fundera på hur det står till med dig och rasism.