Citat:
Ursprungligen postat av
Pazuzu80
Ni i hejaklacken är ju lika korkade som Trump när ni förlänger det här eländet. Tror ni på något sätt att det här osmakliga självmålet av Trump fortfarande är föremål för debatt? Jag tyckte att talet var ett ovanligt sympatiskt och pricksäkert sätt att hedra sonen. Det stämmer att den amerikanska konstitutionen garanterar "equal protection" och skydd mot diskriminering på grund av religion. Det var det som Humayun Khan slogs och dog för. Donald Trump har inte gjort sådana uppoffringar för det land han tar för givet.
Han borde bara ha lyssnat, tänkt efter, hållit käften och loggat ut från Twitter. Den stora nollan.
Nog för Trump inte är en slipad Åkesson, men du framstår inte heller så seriös med tanke på din avatar. Att jämställa Trump med fascismens diktator Mussolini är inte seriöst. Man ska vara seriös.
Att Trump är som han är, kan ingen göra något åt. Hans beteende visar bara att han har lättare att kommunicera och förstå folk som är på en lägre samhällsnivå. Jag skulle säga att Trump är rätt folklig av sig.
Trump är som en OFF-knapp för politiskt korrekhet. Därför spelar det inte så stor roll om Trump vill inte ha in muslimer i landet.
Att inte vilja ha in invandrare i ett land har alltid stötts av folket sedan århundraden tillbaka. Invandrare har alltid betytt dåligt och har alltid varit en börda, oavsett vilket land det där.
Jag tycker inte du är tillräckligt seriös. - Man ska vara seriös
Make America Great And Safe Again!