Citat:
Den amerikanska iGnoranskulturen (svaghet) som är rådande idag, har förblindat amerikaner till att tro att Trump ljuger när han retweetar någon statistikmeme att de flesta som dödar negrerna i USA, är just negrerna själva. Samtidigt som den amerikanska kunskapskulturen (styrka) håller på att försvinna ur landet i och med att USA:s industrier håller på att nedmonteras och numera kan amerikanerna knappt tillverka deras egen hårdvara, utan allt tillverkas i Kina, Korea och i mindre utsträckning, Japan. Och när Trump påpekar detta, och andra självklarheter som alla amerikaner redan vet, att svarta amerikaner är våldsamma osv, då börjar patriotardsen som vägrar att se de inhemska problemen då de saknar allt vad självkritik heter, att bli upprörda och därefter börjar de moralisera om att Trump har för mycket "tone", att han är oförskämd osv (belyser man inre problem genom att ärligt konstatera hur de ligger till = hat, eftersom sanning tydligen är en synonym till hat). I själva verket är Trump bara ärlig, och detta får man tydligen inte vara som amerikansk president.Det Barakatu Husballah Obongo har gjort, är att han i jämlikhetens namn, har horat ut USA:s industrier till Kina, Mexiko osv, medan Trump signalerar att nej, detta är inte acceptabelt, USA måste ligga på första plats; vi kan inte låta andra länder komma ikapp och förbi oss!
Trump marknadsför ofta sig själv som intelligent och kompetent, och han påpekar att hans farbror John Trump var MIT-fysiker.
Citat:
Han har redan nämnt det vid något tillfälle vill jag minnas, även om han inte nämner det så ofta som han borde göra, för att poängtera att Obama har varit en global katastrof. Obama har ju helt klart varit den mest negerfientliga amerikanska presidenten någonsin. Medan svarta amerikaner förslavas i USA:s fängelsesystem pga ett harmlöst "brott" som att röka en joint, sitter Obama där, i vita huset, och inte säger ett ord om detta.
Citat:
Riktigt bra. Putin gillar redan Trump, och ISIS kommer att åka på storstryk när Ptrumptin rockar loss i mellanöstern 
Citat:
Äsch, Trump är bara inte snobbig med källmaterialet, om det råkar vara populärt bland nynazister osv.Jag såg att Trump twittrade ut den där opinionsundersökningen tidigare i går, men när jag kollade upp den så visade det sig att den var från 1 augusti.
Jag tror Trump är lite ovan vid internet. Dels retweetar han nynazister och sedan har han inte lärt sig se hur gamla artiklar är utan tror att varje artikel som han får ögonen på har dagens datum.
Jag tror Trump är lite ovan vid internet. Dels retweetar han nynazister och sedan har han inte lärt sig se hur gamla artiklar är utan tror att varje artikel som han får ögonen på har dagens datum.
Citat:
Jag såg inte klart hela Sanders-talet, men en hel del. Båda säger givetvis bra grejer, men problemet med Sanders är att han inte kommer lyfta ett finger för att krossa ISIS, eftersom amerikanska soldaters liv tydligen är något heligt numera (de har ju annars alltid varit kanonmat i över 100 år nu), och sedan tror Sanders på fullaste allvar att Saudiarabien vill stopp ISIS. I flertal intervjuer har Bernie Sanders klagat på att Saudiarabien inte gör något åt ISIS, som om gubben inte förstår att ISIS är Saudiarabiens fotsoldater.1h tal av donald trump från 18/11-2015
https://www.youtube.com/watch?v=Ajd_cczpfQs
1,5h med Bernie sanders från den 19/11-2015
https://www.youtube.com/watch?v=cbUN9UwoBX0
Okej, kom och säg att Donald Trump löser USA's problem, eller världens problem med USA, bättre än Bernie efter att ha sett dem två videorna... Skulle vara intressant att veta hur någon Psykopat tänker.
https://www.youtube.com/watch?v=Ajd_cczpfQs
1,5h med Bernie sanders från den 19/11-2015
https://www.youtube.com/watch?v=cbUN9UwoBX0
Okej, kom och säg att Donald Trump löser USA's problem, eller världens problem med USA, bättre än Bernie efter att ha sett dem två videorna... Skulle vara intressant att veta hur någon Psykopat tänker.
En annan grej är att Sanders anspelar väldigt mycket på människors snålhet och girighet genom att poängtera att under Sanders kommer den genomsnittliga amerikaner ha bättre ekonomi. Sanders är mer intellektuell och vetenskapligt orienterad än Trump, men Trump är tusen gånger roligare och rent allmänt skönare. Bernie har absolut ingen humor och är bara tråkig och allvarlig hela tiden. Så Trump kommer vinna eftersom han vet hur man rockar loss. Dessutom har Trump inte tappat hår, och detta är viktigt eftersom amerikaner är väldigt obenägna att rösta på en flintis.