Citat:
Nja, det är lite av en efterhandskonstruktion och skönmålning av dig själv. Två invändningar:
1. Du brydde dig aldrig lika mycket om rådgivarna. Du delar betydligt fler åsikter med dessa än vad jag gör. När vi diskuterade AIPAC-talet, eller andra rådgivarskrivna tal, så var dina kommentarer inte "Trump har koll på det här trots allt" utan "jag gillar vad jag ser, muh Israel".
2. Jag vill minnas att du var 100% mot Pence, helt säker på att Trump aldrig skulle välja honom och att du trodde att det bara var nån sorts skämt eller trolleri när hans namn kom upp. Sen valde han Pence, du tystnade ett tag och kom sedan tillbaka som om inget hade hänt och försvarade valet.
1. Du brydde dig aldrig lika mycket om rådgivarna. Du delar betydligt fler åsikter med dessa än vad jag gör. När vi diskuterade AIPAC-talet, eller andra rådgivarskrivna tal, så var dina kommentarer inte "Trump har koll på det här trots allt" utan "jag gillar vad jag ser, muh Israel".
2. Jag vill minnas att du var 100% mot Pence, helt säker på att Trump aldrig skulle välja honom och att du trodde att det bara var nån sorts skämt eller trolleri när hans namn kom upp. Sen valde han Pence, du tystnade ett tag och kom sedan tillbaka som om inget hade hänt och försvarade valet.
Japp, beträffande Pence så spelade Trumpen bort t.o.m. mig. Detta kommer dock inte att påverka Trump-politiken. Linjen ligger kvar precis som jag beskrivit den från början. Du är dock extremt volatil, och kommer att fortsätta vara så. Ungefär i takt med menscykler så kommer du att fortsätta att flip-floppa om Trump. Du kommer aldrig att kunna bestämma dig för om du gillar Trump. Du kommer att flippa hit och dit, som en vindflöjel, varannan vecka över någon liten detalj, som nu. Nästa gång kommer Trump att hålla ett tal då han gullar med judarna och Israel igen (och hoppar på Iran), och då kommer du att spy galla på honom (igen).
Vad gäller det du skriver i övrigt, så är allting färgat av din skruvade extremism, med sin sjukliga fixering vid judeblod. Så precis allt du skriver blir förvridet pga detta, och har ingenting med verkligheten att göra. Här är vad jag faktiskt skrev om AIPAC-talet: (FB) AIPAC-konferens 21/3-2016